Besvaret August 2, 2011 Er kravlet i campingkassen. Glæder mig nu til at sove i min egen seng i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Er kravlet i campingkassen. Glæder mig nu til at sove i min egen seng i morgen ;) Sov godt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 kan ikke rigtig finde ro i ryggen, så sidder stadig op, smertestillinde virker af prut til og stærkere må jeg ikke få, da jeg ikke så godt kan tåle det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Sidder og sveder som en gris! Kæresten vil til at i seng og jeg ved bare jeg ikke får meget søvn i nat pga. det er lyst, varmen og så spændingen i, hvornår lillepigen vil ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 prøver at lokke ig selv i seng <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 kan ikke rigtig finde ro i ryggen, så sidder stadig op, smertestillinde virker af prut til og stærkere må jeg ikke få, da jeg ikke så godt kan tåle det <_< Håber du har fået sovet i nat :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Venter på klokken bliver 6.55 så jeg kan cykle på arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Laver morgenmad til Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Er snart på vej i bad, så vi kan komme ud af døren tidligt i dag og i tivoli friheden efter arbejde og børnehave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Håber du har fået sovet i nat :kram2 kl nåede at runde et før jeg overhovedet fandt en god måde at ligge på, er først lige vågnet, godt ungerne gad at sove længe i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 kl nåede at runde et før jeg overhovedet fandt en god måde at ligge på, er først lige vågnet, godt ungerne gad at sove længe i dag Dejligt at ungerne var samarbejdsvillige lige i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Vil cykle over og afleverer Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Dovner i sengen. Det er med at nyde de sidste dage af ferien fuldt ud... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Dovner i sengen. Det er med at nyde de sidste dage af ferien fuldt ud... Åh det forstår jeg godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Jeg venter på min bus. Har nemlig en fantastisk dag indtil videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Jeg venter på min bus. Har nemlig en fantastisk dag indtil videre Dejligt at høre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Jeg venter på min bus. Har nemlig en fantastisk dag indtil videre Dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Overvejer hvad dagen skal gå med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 har lige bestilt tid til frisør.. det bliver spændende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 har lige bestilt tid til frisør.. det bliver spændende ;) Spændende, husk billeder :glad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Shopper en lille smule på eBay :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Laver annoncer... og så på min fridag!!! (dumme mand!!!!!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Laver annoncer... og så på min fridag!!! (dumme mand!!!!!) Syntes du ofte arbejder på din fridag :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Syntes du ofte arbejder på din fridag :( :kram2 Hmm skal os love dig for jeg skriver et par timer op i regnskabet! Det er bare såå typisk... og nu kan jeg bare vente på han godkender dem.. SUK! Min man burde virkelig lære det der med "kommunikation" i virksomheden! Ville ellers have været i centeret her til formiddag og have skrevet til dig... Mangler jo liige lidt gave til manden der har fødselsdag på tirsdag.. men næææ nej... :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Sidder og griner fjoget, hævnen er sød :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites