Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Sidder og er lidt muggen over, at folk der skylder mig penge bare ignorerer mig, når jeg forsøger at kontakte dem. Synes måske en hhv 1,5 år og 1 måned er længe nok at vente på nogle tusinde <_< Men så kan jeg jo bare lære det ;)

Øv :(

Del dette indlæg

Sidder og er lidt muggen over, at folk der skylder mig penge bare ignorerer mig, når jeg forsøger at kontakte dem. Synes måske en hhv 1,5 år og 1 måned er længe nok at vente på nogle tusinde <_< Men så kan jeg jo bare lære det ;)

Det lyder da helt absurd, er det folk i din dagligdag/som du render ind i, for så må det være pinligt for dem :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er det. Men det er hårdt at starte i børnehave :)

Nå ja selvfølgelig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ja selvfølgelig :D

Går i hvert fald ud fra at det er derfor. Det kunne være jeg skulle få taget mig sammen til at komme i bad og få læst nogle flere bøger

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været ude at løbe 7,25 km, været i bad og spist aftensmad :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter på at børnene falder i søvn, så man kan slappe helt af og koble fra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogle af pengene har jeg lånt ud, fordi der var børn indvolveret. Det er lidt over 1,5 år siden. Vedkommende svarer ikke på hverken sms eller beskeder mere, selvom jeg ved vedkommende er aktiv på fb. Jeg bliver nok mest lidt tøsesur, for jeg synes måske godt man i det mindste kunne svare. Og så ville Jeg da gerne have mine penge tilbage ;) Det andet er noget arbejde min mand har lavet for én af mine bekendte. Ventede lang tid med at sende faktura, fordi jeg vidste der var lidt lavvande hos vedkommende. Nu er det så en måned siden den skulle være betalt, og jeg kan ikke rigtig få svar på om de er overført eller hvornår man så har tænkt sig at gøre det. Der bliver bare svaret, at man "kigger på det i morgen" hver gang.

Er nok bare træt af at skulle bøvle med det, og føle mig som den "onde inkassator". Kan ikke forstå det er nødvendigt. Man kan vel i det mindste sige, hvis man gerne vil have længere kredit. Nogle af pengene havde vi jo sådan set lidt regnet med at have til denne ferie- men nu har vi klaret os uden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Drikker lakridste og der hammerslag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

OG så har kommune og dagpengekontor kimet mig ned hele ugen (i min ferie) fordi DE ikke kan finde ud af at behandle min graviditetssygemelding. Og hvad kan JEG så lige gøre ved det? <_<

Nå, nok brok fra mig. Solen skinner stadig og udsigten er fantastisk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror altså jeg skal prøve den the, hvor køber du den?

Del dette indlæg

Annonce ♥

OG så har kommune og dagpengekontor kimet mig ned hele ugen (i min ferie) fordi DE ikke kan finde ud af at behandle min graviditetssygemelding. Og hvad kan JEG så lige gøre ved det? <_<

Fedt <_< Men dejligt med en god udsigt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder rigtig godt med lakridste, det har jeg aldrig hørt om ;) Hvor køber du det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare pickwick købt i Kvickly, mmh :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer om jeg skulle rydde op, men har lige sat SATC2 i dvd'en

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eij hvor dejligt at bruge tid på det i sin ferie :blabla

Jeg spiser is og er på BK :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Træls at det lige skal være i den her uge, at de skal kime dig ned <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eij hvor dejligt at bruge tid på det i sin ferie :blabla

Jeg spiser is og er på BK :)

Åh is - jeg total trøstespiser til aften

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bask :bask :bask :bask er det ikke en del af deres arbejde at hitte ud af det ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

teen må du gerne beholde, den er ikke lige min kop te :D men hammerslag er ellers hyggeligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke lige hvad der sker med dén kommune <_< Nu har de fundet ud af, at de skal snakke med en fra sygehuset i stedet- flot ;)

Man kan købe lakridsrodsthe i Matas :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

sidder og læser lidt om de roser der er blevet samlet ind af 2 danske piger, som de idag har leveret ved stortinget i Oslo. Jeg er selv en af dem der har støttet med en rose, det blev til over 1.000 roser som Euroflorist doblede op, til ære for de omkomne og ofrerne. Så smuk en tanke og jeg er glad for at kunne være med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke lige hvad der sker med dén kommune <_< Nu har de fundet ud af, at de skal snakke med en fra sygehuset i stedet- flot ;)

Man kan købe lakridsrodsthe i Matas :)

Tak for tippet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har indviet parasollen sammen med naboerne... efterfulgt af dræber-snegle jagt ;)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER