Besvaret July 31, 2011 Jeg er bare frygtelig kuldeskær og specielt om aftenen, når det har været varmt om dagen :huh Om vinteren er jeg eskimo hele døgnet :lolhit Utroligt nok for jeg har da et temmelig godt spæklag, så burde kunne holde varmen :D :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Jeg bor så bare det helt forkerte sted :lolhit Eller også fryser jeg så bare mere end gennemsnittet :D Her er stadig over 20 grader. Og ingen dug Tror bare du en frossen pind smukke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Her er stadig over 20 grader. Og ingen dug Tror bare du en frossen pind smukke ;) Hmm okay så :D Jeg har så også lige set fjernsyn under mit tæppe :D Som jeg faktisk bruger året rundt, om aftenen når vi ser fjernsyn :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Hmm okay så :D Jeg har så også lige set fjernsyn under mit tæppe :D Som jeg faktisk bruger året rundt, om aftenen når vi ser fjernsyn :D Tosse ;) Men elsker dig stadig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Tosse ;) Men elsker dig stadig :kiss I lige måde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Sidder og skriver med en skøn og hjertevarm kvinde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Sidder i bilen på vej hjem fra ferie i Århus vi har 3 1/2 times kørsel + tilbage, ungerne sover og jeg prøver at joæde mig vågen sammen med manden. Men det er svært Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Sidder og skriver med en skøn og hjertevarm kvinde :biglove Følte mig ramt :blush Jeg gør akkurat det samme <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Overvejer om man burde gå i seng, så man er frisk til smuksakken vågner i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Følte mig ramt :blush Jeg gør akkurat det samme <3 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Frygter ungernes start i hhv vuggestue og SFH i morgen. Ferien har jo stået på absolut nul struktur og sove længe hver dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 synes det er vildt at Isaac allerede skal starte i børnehave i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Har lige opdateret min kreatråd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 synes det er vildt at Isaac allerede skal starte i børnehave i morgen. Håber han får en rigtig god første dag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Skal gøre Tilde klar til dagpleje :) Bliver så underligt at skulle afleverer hende igen efter 5 uger :huh :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Håber han får en rigtig god første dag :biglove Mange tak. Jeg er sikker på han får en god dag, det er bare moren der er nervøs :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Mange tak. Jeg er sikker på han får en god dag, det er bare moren der er nervøs :whistling Kan sagtens følge dig :kram2 Jeg bliver et værre pyllerhoved, når Tilde starter BH :D :blush Syntes det er rigelig nok, at afleverer hende efter en lang ferie :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Vil sætte min Zumba dvd på og vrikke med hofterne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 spiser chokolade :whistling og plejer min ømme ryg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Sidder og puster ud efter en lidt travl formiddag - har nu været til jobsamtale, været på politistationen med anmeldelse ( <_< ) og så bare en god gang shopping :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 spiser chokolade :whistling og plejer min ømme ryg Åhh jeg vil også have chokolade.. :whistling Damn you slankekur! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Åhh jeg vil også have chokolade.. :whistling Damn you slankekur! <_< :kram2 :kram2 og øv med den anmeldelse, håber ikke det var noget grimt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Er snart på vej til 5 ugers lægebesøg med Erica. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 :kram2 :kram2 og øv med den anmeldelse, håber ikke det var noget grimt :kram2 Det er lidt øv, men jeg håber virkelig at den chikane stopper nu. Er den seneste uge igennem blevet ringet op af nogle folk fra "PBS" (som jo sjovt nok hedder Nets nu) om at mit Visa Dankort var blevet stjålet og misbrugt i Frankrig - bare lidt synd for dem at jeg a) aldrig har haft et Visa Dankort. b) aldrig har været i Frankrig. De ringer ALTID om natten og bliver bare ved. Men de er bare forsat med det og har ringet op til 9 gange på én enkelt nat. <_< Så i samråd med politiet er de nu blevet anmeldt for chikane, og der er blevet lavet en sag ud af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites