Besvaret July 30, 2011 bliver nedtrampet af en T-rex :D som af en eller anden grund gør som en hund Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 bliver nedtrampet af en T-rex :D som af en eller anden grund gør som en hund :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 :D jeg slap dog med skrækken og overlevede - tror at T-rex meget gerne vil have fadkorteletter - som jeg er ved at tage mig sammen om at gå ud og lave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Sidder og spiser Nyborg-müsli.. Mums :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Vi er lige kommet ind fra legepladsen og smasker vandmelon i os nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Stener I sengen med drengene, de læser Anders And blade, og Jeg halv sover, 45 timer i denne uge kan mærkes... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Ligger i varmen og hører på manden spille blues på guitar og min stedfar der spiller med på sin mundharmonika :) venter på min søster og hendes kæreste kommer så vi kan grille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Bliver lige lidt opdateret på BK inden jeg vil sætte mig lidt ud, og nyde det sidste varme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Er det landsdækkende "mænd opfør jer som idioter dag" i dag??? Jeg ku os godt nok smække manden et par lige nu! YUP. Det må det helt klart være! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Sidder med mine hævede ben oppe og nyder en meget smuk udsigt. Føler sig meget heldig med vejret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Sidder med mine hævede ben oppe og nyder en meget smuk udsigt. Føler sig meget heldig med vejret :) Det lyder bare hyggeligt (vi ser lige bort fra det med benene ikke? :P ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Er hjemvendt fra fødselsdag hos min nevø :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Ser Dr2, spiser ærter og hviler benene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Vasker stadig tøj, eller det vil sige det sidste er i tørretumbleren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Dette kan jeg nikke genkendende til! :klap Er det landsdækkende "mænd opfør jer som idioter dag" i dag??? Jeg ku os godt nok smække manden et par lige nu! Åbenbart... Men mon ikke de har fattet budskabet nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 er mopset over, at der er én der vasker oveni min vasketid i dag.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Sidder og har det varmt :( Dumme varme, føler mig som en vandballon. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Overvejer at få manden til at varme mine kirsebær-stens-puder op - så jeg kan ligge lidt med dem inden vi skal køre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Er I Djurs sommerland med mine 3 drenge, svigerinde og mine to små niecer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites