Besvaret July 29, 2011 Jeg venter på kæresten har prøvet en eller anden vild rutchebane i Djurs Sommerland Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Ser Barbapapa med Tilde og manden :) Men skal til at rejse mig og rydde op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 aftensmad og ser ungerne spille mine bordfodbold :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Jeg ser "De unge mødre" :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Har lige været i bad efter en varm løbetur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Har lige hentet manden fra arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Sidder i biografen Koncentrer dig så om filmen søde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Koncentrer dig så om filmen søde :kram2 På det tidspunkt var der ikke engang reklamer :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Ser super trio med Tilde og det er bare strenge :blink :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 skal til at spise lidt morgenmad så vi kan komme ud i den nye lejlighed og tjekke hvor langt håndværkerne er kommet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Er lige stået op - venter på at køre manden på arbejde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Overvejer om jeg skal have en lille lur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Kunne smække manden et par... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Kunne smække manden et par... Øv :( :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 er ved at gøre mig klar til at tage til fødselsdag.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Vi skal snart ind mod byen. Det ville vi have været, havde kæresten ikke været sååååååååå laaaaaaaaaaaaaaaaangsom :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Kunne smække manden et par... Dette kan jeg nikke genkendende til! :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Kunne smække manden et par... Er det landsdækkende "mænd opfør jer som idioter dag" i dag??? Jeg ku os godt nok smække manden et par lige nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Har lige afleveret barnet til overnatning så vi kan nyde en barnefri aften sammen med 2 hold gode venner :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites