Besvaret July 28, 2011 På vej hjem fra en hyggelig dag i Haunstrup, Jyllands Park Zoo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Ligger i sengen (med møg dum ryg) efter en super hyggelig dag i Odense Zoo, med 4 stks Prinsesser <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Ligger i sengen (med møg dum ryg) efter en super hyggelig dag i Odense Zoo, med 4 stks Prinsesser <3 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Skal se film med manden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Lige hjemvendt fra en tur i bordershop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Har haft en fantastisk hyggelig aften med svigerforældrene. Dog tabte vi i al spil, men det må betyde vi har held i kærlighed :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Ligger og hører på mågeskrig. Tror da bare lige jeg napper en time mere på øjet. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Ligger og hører på mågeskrig. Tror da bare lige jeg napper en time mere på øjet. ;) Argh sådanne måger larmer bare Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Overvejer om jeg skal sove mere eller stå op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Sidder i sofaen sammen med Tilde, og vågner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Ligger på sofaen og kan høre kæresten snorke. Overvejer samtidigt hvad vi skal lave i dag, nu hvor jeg har fri Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Skal til at gøre rent og hvor jeg bare ikke gider <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Sidder på arbejde. Vi skal snart ned og have rundstykker og spille banko :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Skal til at gøre rent og hvor jeg bare ikke gider <_< Åh det forstår jeg godt. Jeg burde have ordnet vasketøjet, men kæresten skal vist på herretur i morgen, i vores kæresteweekend, så det ender nok med at jeg vasker der i stedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 skal til at fiksse morgenmad til mine trolderødder før vi skal til lyngby og ose med deres mormor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Har fået sat mig foran fjernsynet sammen med Tilde :) Bare dumt, når jeg ikke er færdig med rengøringen :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Er på arbejde.... spiser pt. torskerogns sandwich, mens jeg surfer på BK ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Prøver at pisk mig sammen til, at få gjort badeværelser rene :ba Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Er på arbejde.... spiser pt. torskerogns sandwich, mens jeg surfer på BK ;) Lyder som en fornufting måde, at være på arbejde på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Lyder som en fornufting måde, at være på arbejde på ;) hihi ja ;) Trods jeg havde skrevet på kalenderen, at jeg holder fri idag - så kørte jeg herned.. Så er bunken ikke så stor på mandag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Vasker tøj igen igen. Synes ellers lige jeg var kommet i bund ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Har lige været ude at købe bryllupsdagsgave til min mand :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Har lige været ude at købe bryllupsdagsgave til min mand :biglove Hvor hyggeligt. Hvad skal han have? Del dette indlæg Link to post Share on other sites