Besvaret July 28, 2011 Skal snart op... Boligens øvrige beboere sover endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Forsøger at tage mig sammen til at stå op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Ligger i sengen og venter på vækkeuret ringer om 20 min, så jeg kan høre min mand om han skal med ud ar løbe inden vi køre til marked Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Spiser morgenmad foran tv'et. Det gør vi ellers aldrig så det er et stort hit :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Har lige spist morgenmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 jeg ser Dawson og venter på postmanden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 har sat vasketøj over og ser nu Asterix og briterne med ungerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Er med Emilie på play date hos bedsteveninden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Tager lige en slapper i campingvognen, og forsøger at jage hovedpinen væk <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Tager lige en slapper i campingvognen, og forsøger at jage hovedpinen væk <_< :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Tager lige en slapper i campingvognen, og forsøger at jage hovedpinen væk <_< Ej øv håber da ikke du skal døje med det, på jeres ferie :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Slapper af efter en rigtig hyggelig tur i zoo :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Er ved at bage chokolademuffins.. :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Er på vej hjem fra arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Har været i bad efter en varm løbetur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Venter på bussen med en smoothe i den ene hånd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Krydser fingre for, at dem der slæber møbler IKKE skal flytte herud :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Prøver at komme igennem til a-kassen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Sidder på arbejde og knokler med at lave vejledninger. Kun med en lille smule overspringshandlinger i form af BK ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Forsøger at vågne efter middagslur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Har lige hentet Tilde, der gerne ville over og være hos genboen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 spise chokomouse og ser 2 på flugt med trolderødderne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites