Besvaret July 27, 2011 Spiser melon og knækbrød med min datter, mens far og søn er hos frisøren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Sidder i sofaen og ser Barbapapa med Tilde, som har fået dårlig mave :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Opdaterer på min blog og pakker lidt tøj til pigerne, der skal på overnatning hos farmor og farfar til fredag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Jeg er lige blevet færdig med at udstene og sylte kirsebær til julens kirsebærsovs :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Har lige deltaget i nogle konkurrencer - og hvor vil jeg da gerne vinde :D Vil snart kaste mig ind på sofaen og se fjernsyn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Venter på manden tager over og hjælper en kammerat så jeg kan få fjernbetjeningen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Jeg er lige blevet færdig med at udstene og sylte kirsebær til julens kirsebærsovs :biglove Hvor lyder det hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Venter på manden tager over og hjælper en kammerat så jeg kan få fjernbetjeningen ;) MUMS elsker det på ris al mande Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 MUMS elsker det på ris al mande Ja, vi får også altid fjernbetjeninger på ris a' la mande. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Ja, vi får også altid fjernbetjeninger på ris a' la mande. :D :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Ja, vi får også altid fjernbetjeninger på ris a' la mande. :D :lol Jeg ligger i sengen og venter på manden bliver færdig med at spille PlayStation. Vi har lige samlet vores hønsehus som vi fik i fødselsdags/svende/julegave af min mor og hendes mand :) Nu mangler vi bare høns ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Ja, vi får også altid fjernbetjeninger på ris a' la mande. :D ej og så var det da lige den forkerte besked jeg quotede :blush :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 er lige hjemvendt fra besøg hos min søster :) og har en smule hovedpine <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Sidder og tænker på om BK er ved at være et overstået kapitel for mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Sidder og tænker på om BK er ved at være et overstået kapitel for mig. Nej da! Syntes du skal blive herinde ;) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Skal lige have ryddet det sidste op, så står den på serie i sengen inden jeg dratter omkuld :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Sidder og tænker på om BK er ved at være et overstået kapitel for mig. Nej da! Hvorfor den tanke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Nej da! Syntes du skal blive herinde ;) :kram2 Nej da! Hvorfor den tanke? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Sidder og tænker på om BK er ved at være et overstået kapitel for mig. nej hvorfor dog den tanke ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 ej og så var det da lige den forkerte besked jeg quotede :blush :blush Det regnede jeg også med. Kunne bare ikke lade være - undskyld. ;) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Ser Nyhederne på TV2...hmf... DR1 vælger jo at sende en fodboldkamp i stedet for TV Avisen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Det regnede jeg også med. Kunne bare ikke lade være - undskyld. ;) :) bare rolig jeg kan tage det - humor skal der til :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Vi skal snart til at smutte i seng. I morgen står den på arbejde, oprydning og besøg fra svigerforældrene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Ligger og lytter. Manden snorker... Katten trisser rundt i stuen. Og de to overnattende Prinsesser er heeelt stille. Håber ryggen lader mig sove inden længe. Morgen dagen byder på zoo tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites