Besvaret July 26, 2011 Kun en lille? Her skal vi snart til at have jordbær, jeg skal bare lige finde lysten. Årh, så to da :D Jeg har ikke gjort det endnu :D Uuuhm jordbær- det kunne jeg godt spise- eller jordbærtærte :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Drikker cola og spiser lakrids foran tv'et :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Sidder i sofaen og gynger stadig efter at have prøvet lidt af hvert i djurs sommerland. Men kan kun sige, jeg synes den nye water coaster er sjov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Årh, så to da :D Jeg har ikke gjort det endnu :D Uuuhm jordbær- det kunne jeg godt spise- eller jordbærtærte :sandie Du må faktisk gerne få mine. En sød tanke af kæresten, men jeg har vist spist mine jordbær i år. Drikker cola og spiser lakrids foran tv'et :mam Åh det kunne jeg godt lige have Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 jeg slapper af efter en dag i ikea og citywest i århus. Samt at have slået vores græs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Venter på at min pillecocktail virker og så er det i seng <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Drikker cola og spiser lakrids foran tv'et :mam :ditto OG har lige indtaget en enkelt bolle :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Har lige været i cirkus og nu er to trætte unger forhåbentlig snart i drømmeland... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Hvor er I søde piger :loveshower Jeg har nævnt det for ham, så nu håber jeg det ændrer sig. :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Jeg prøver at få taget mig sammen til at gå i seng, men facebook og Photoshop trækker lidt mere.. :whistling Er i gang med at lave nyt design til bloggen, og har jo liiiiiiiiiiige så mange idéer nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Overvejer om det er sengetid... Får jo besøg imorgen :biglove :biglove :biglove :biglove (Meeeeeen Transformers skal vel lige ses færdigt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Er rigtig træt af mig selv!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Er rigtig træt af mig selv!!! Hvad nu søde? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Hvad nu søde? :kram Jeg er lige blevet ledig og skulle have udfyldt dagpengekort og sendt den 20, men det har jeg glemt :( Hvor dum kan man være :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Kan du ikke sende det dagpengekort elektronisk søde? Min mand glemmer det tit, men hvis han skynder sig at udfylde og indsende online, kommer de inden den første alligevel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Er kravlet i kassen ;) Godnat ladies og sov godt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Kan du ikke sende det dagpengekort elektronisk søde? Min mand glemmer det tit, men hvis han skynder sig at udfylde og indsende online, kommer de inden den første alligevel :) Jo men er det ikke for sent nu? Jeg opdagede det ved, at jeg lige har modtaget en mail om, at jeg har modtaget en dagpengespecifikation :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Jeg er lige blevet ledig og skulle have udfyldt dagpengekort og sendt den 20, men det har jeg glemt :( Hvor dum kan man være :gal Åhhh.. Avs den er ikke helt god :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Prøv at logge ind og se om du kan udfylde kortet. Ellers må du ringe til dem i morgen, og sige du er en rookie og derfor havde misset det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Skal i gang med at lave morgenmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Sidder på arbejde og skal til at i gang med at lave vejledninger til vores VPN Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Pakker de sidste ting til ferien. Håber jeg har husket det hele :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Pakker de sidste ting til ferien. Håber jeg har husket det hele :) God tur :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Prøver at blive klogere på feiekort, tilbagebetaling af løn og dagpengekort :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites