Besvaret July 26, 2011 Jeg prøvede i går med det resultat at jeg nu sidder med 6 ødelagte negle, hvor jeg ikke kan få det hele af. Tør slet ikke begynde på de sidste 4. :( Men det tyder jo på at jeg må prøve igen.. Øv hvor irriterende. Kan huske at jeg sad længe med neglene i blød. Måske filede jeg også lidt på dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Øv hvor irriterende. Kan huske at jeg sad længe med neglene i blød. Måske filede jeg også lidt på dem :) Jeg må prøve igen så.. Ikke ligefrem fordi lysten til at sidde i lugten af acetone i længere tid er så stor, men skal jo af.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Jeg må prøve igen så.. Ikke ligefrem fordi lysten til at sidde i lugten af acetone i længere tid er så stor, men skal jo af.. ;) Man skal sidde rigtig rigtig længe... Ellers tag ned til Svb. - Negledesign Sydfyn.. SÅ sød og SÅ dygtig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Er på vej hjem fra arbejde. Lidt trist Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Er på vej hjem fra arbejde. Lidt trist Man skal da ikke være trist i dette smukke vejr.. :( KÆMPE kram til dig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Man skal da ikke være trist i dette smukke vejr.. :( KÆMPE kram til dig... Tusind tak og det er rigtigt. Det er også lidt dumt, jeg var bare skuffet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Tusind tak og det er rigtigt. Det er også lidt dumt, jeg var bare skuffet. Man må os gerne være skuffet og sur og ked... Men håber den smukke sol har fået smilet frem hos dig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Man må os gerne være skuffet og sur og ked... Men håber den smukke sol har fået smilet frem hos dig.. Tak, det har den :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Sidder i solen med en kop kaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Er ved at sortere bryllupsbilleder og sætte dem i album Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Er på vej hjem fra arbejde. Lidt trist Kram til dig :kram2 Håber alt er okay igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Prøver at få varmeb efter, at have været i badebasin med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 spiser med mine rødder mens vi ser Oliver og Co. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Kram til dig :kram2 Håber alt er okay igen :kram2 Det er ok, men jeg er stadig lidt skuffet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Det er ok, men jeg er stadig lidt skuffet hvad er der sket skatte-pigen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 hvad er der sket skatte-pigen :) Det er småmænd en lille ting, men som før nævnt har vi kæreste uge. Først skulle vi have fulgtes i morges, da jeg skulle på arbejde og M skulle hjem og hente noget. Så vi aftaler at vi handler ind sammen, men heller ikke det blev til noget. Jeg ved godt det er småt, men det kommer efter han i går under en samtale om bryllupper og børn smider i hovedet på mig at jeg se det fra den lyse side at det havde jeg prøvet :boo Det giver nok ingen mening, men tusind tak for du spurgte :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Det er småmænd en lille ting, men som før nævnt har vi kæreste uge. Først skulle vi have fulgtes i morges, da jeg skulle på arbejde og M skulle hjem og hente noget. Så vi aftaler at vi handler ind sammen, men heller ikke det blev til npoget. Jeg ved godt det er småt, men det kommer efter han i går under en samtale om bryllupper og børn smider i hovedet på mig at jeg se det fra den lyse side at det havde jeg prøvet :boo Det giver nok ingen mening, men tusind tak for du spurgte :kram2 Øv hvor træls ven :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Det er småmænd en lille ting, men som før nævnt har vi kæreste uge. Først skulle vi have fulgtes i morges, da jeg skulle på arbejde og M skulle hjem og hente noget. Så vi aftaler at vi handler ind sammen, men heller ikke det blev til noget. Jeg ved godt det er småt, men det kommer efter han i går under en samtale om bryllupper og børn smider i hovedet på mig at jeg se det fra den lyse side at det havde jeg prøvet :boo Det giver nok ingen mening, men tusind tak for du spurgte :kram2 Jeg syntes ikke, at der er en lille ting :kram2 Det ville også have gjort mig ked af det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Sidder og lytter til, at Tilde ligger inde i sin seng og synger Hugo, zig, zag wullebarp :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Jeg syntes ikke, at der er en lille ting :kram2 Det ville også have gjort mig ked af det :( helt enig... det ville jeg virkelig også have været blevet ked af :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Hvor er I søde piger :loveshower Jeg har nævnt det for ham, så nu håber jeg det ændrer sig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 venter på at manden får fri og kommer hjem fra arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Overvejer at smøre mig en lille mad :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Overvejer at smøre mig en lille mad :whistling Kun en lille? Her skal vi snart til at have jordbær, jeg skal bare lige finde lysten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites