Besvaret July 25, 2011 Har lige tømt opvaskemasine og hængt vasketøj op....og prøver så i øvrigt at trække mig selv op til at få huset gjort rent... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Jeg har lige holdt et minuts stilhed for at mindes alle ofrene i Norge.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Jeg har lige holdt et minuts stilhed for at mindes alle ofrene i Norge.. :( Det samme her! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 jeg burde gøre rent, men har i stedet for siddet på ikea´s hjemmeside og lurer, hvad jeg skal købe imorgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Prøver nu at få fjernet mine akrylnegle.. Hmm.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Itallienske kødboller med tomatsovs :) Rigtig lady og vagabonden mad :loveshower Ikke et dårlig forslag. Tror vi er blevet enige om at lave pizza :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Bliver opdateret på hvad i gæve kvinder har lavet mens jeg har nydt varmen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Har lige fået tapet achillessenen. Så nu håber jeg bare at det vil hjælpe lidt og smerterne bliver lidt mindre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Er på legepladsen med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Jeg sidder og opdatere min nye trænings/mad dagbog, er smadret i kroppen efter en times bodypump med min nye personlige træner :rolleyes :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Vi har lige spist og jeg er revnende mæt! Mindstemusen skal snart puttes og storebroderen kommer snart hjem fra en tur i Legoland med morfar. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Jeg sidder og opdatere min nye trænings/mad dagbog, er smadret i kroppen efter en times bodypump med min nye personlige træner :rolleyes :rolleyes You go Girl! Du er sej! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 You go Girl! Du er sej! :) Tak :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Jeg sidder IKKE og spiser frugtsalat ligenu.. Næh nej *host host* :whistling ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Håber på at Tilde snart falder i søvn - jeg trænger til PAUSE :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Håber på at Tilde snart falder i søvn - jeg trænger til PAUSE :wacko Kram :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Håber på at Tilde snart falder i søvn - jeg trænger til PAUSE :wacko :kram Håber hun snart falder i søvn.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Har lige fået super god aftensmad - lavet af kæresten. Og så har jeg fået tre fine hjerteringe af ham tidligere i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Har lige fået super god aftensmad - lavet af kæresten. Og så har jeg fået tre fine hjerteringe af ham tidligere i dag. Nårh hvor dejligt :loveshower Han lyder til at være en dejlig kæreste :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Overvejer lige hvordan vi skal få pakket alt til ferien ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 :kram Håber hun snart falder i søvn.. Tak hun er vist faldet i søvn nu :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Har lige fået super god aftensmad - lavet af kæresten. Og så har jeg fået tre fine hjerteringe af ham tidligere i dag. Hvor skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites