Besvaret July 22, 2011 Har lagt de sidste billeder fra ferien ud på FB :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 God bedring :kiss Tak søde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Har du en farve som du slet ikke er til? Tror en farve med et rødt skær vil være rigtig flot :) Eller en lidt mørkere bundfarve, end din almindelig farve, og så nogle reflekser ;) Har overvejet det helt rødt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 sidder og kigger på frisure.. 100% sikker på håret ryger meget snart :) Lyder spændende, husk billeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 ser nyhederne om katastrofen i Norge... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Har overvejet det helt rødt Er sikker på, at det kunne se rigtig godt ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Har lige set Da Vinci mysteriet og vil gå i seng nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 ser prssemøde fra Norge :boo :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Har lige set TV2 NEWS omkring katastrofen i Norge :( og er ved at gøre mig klar til at køre vest på for at besøge Troldemor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Sidder i svigermors stue og halv sover :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Ser " Robin Hood" med min datter. Farmand er på arbejde og sønnike sendt på ferie hos sin moster i Odense. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Holder en pause med oprydningen med bk & en latte.... og kan mærke at der er et rengøringsflip under opsejling :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Overvejer hvad jeg skal lave, har lige gjort badeværelset rent, Erica sover, manden er i huset og arbejde og SÅ spændende er Touren altså ikke p.t... Måske satse på det holder tørt - og gå de 4 km med klapvogn op til huset??! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Gør mig klar til en lille vagt her om en times tid og date med kæresten bagefter.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Hygger med min søn Mikkel og kæresten... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 er lige hjemvendt fra BK-sommerfest hos Troldemor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Igang med at opdatere min nye iphone (4) :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Jeg sidder og opdatere min hjemmeside, blog, tråd herinde og på andre fora efter modtagelsen af klapvogn og stofstykker til mit ønsketæppe... Efter at jeg er kommet hjem fra sommerfesten i Troldhede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Sidder og ser nyhed, er så skræmt :( Skal smarte ned til vaffelhuset i Kerteminde og have iiiiis :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Sidder og spiser nogle skønne vafler, som min elskede mand har lavet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Vi er lige hjemme til en overnatning, inden vi skal til fødselsdag i morgen. Så vi sidder i sofaen og hygger med popcorn og sodavand Del dette indlæg Link to post Share on other sites