Besvaret November 18, 2010 Menstruation Brystvorte/dievorte Sekret skede Hudorm - det er jo ligefrem ikke en orm altså Aaaah jeg ved der er flere............. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Skede - argh et frygteligt ord Bæ - Ydrk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg forstår heller ikke folk der slutter en sætning af med "Skulle jeg til at sige" :rolleyes :rolleyes Øhhhh du sagde det jo... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Menstruation Vagina (lyder så åndssvagt) Eskrementer Afføring, foretrækker Lort, det ved man da hvad er ;) Indernet (kalder min farfar inTernettet, han er fra øen) Byld (lyder klamt) Felatio (engelsk for oral s*x ) Min mand har en mani med at sige "låt" istedet for lagt, og jeg kan ikke ha´ det, får fnidder. Men det går vel op med at jeg siger "den" hus :blush Jeg er jyde, og siger "bil-der" istedet for billeder ;) Er sikker på der er mange flere, men kan ikke li komme på dem nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg kan ikke have når en mand kalder sin, kæreste/kone for "damen".. Nøj, jeg ville gå helt amok hvis jeg blev kaldt det! :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Nakkeost, skedesekret, patsved... :puke: SÅ enig... adad - kan næsten ikke få det over mine læber. føøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 jeg har også et ord kadaveret staves det sådan? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ej ok, nu kom jeg lige på det aller værste ord jeg kender : Fjams :blink :blink Føj hvor er det klamt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ej ok, nu kom jeg lige på det aller værste ord jeg kender : Fjams :blink :blink Føj hvor er det klamt.. Addd- :blink og så lige - "Støder" - Fjæs /fjæsbogen - navlefnuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ej ok, nu kom jeg lige på det aller værste ord jeg kender : Fjams :blink :blink Føj hvor er det klamt.. øv ja det er vammelt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg hader ordet Rabarber. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg HADER ordet "qua"..... som i.... jeg er på babyklar qua min graviditet.... :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg HADER ordet "qua"..... som i.... jeg er på babyklar qua min graviditet.... :gal også her. Jeg hørte det første gang for et år siden. Synes virkelig det lyder skrækkeligt at bruge det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 hemoride synes jeg også er træls, men tror lige så meget, at det handler om betydningen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg HADER ordet "qua"..... som i.... jeg er på babyklar qua min graviditet.... :gal Og den forstår jeg så ikke :blush Er det en erstatning for pga? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Hvad med ordet DUSKEN om kvindens kønsbehåring??? det synes jeg altså er for træls at høre på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Hvad med ordet DUSKEN om kvindens kønsbehåring??? det synes jeg altså er for træls at høre på EI! Det er også et KLAMT ord! :numse Hvad med fidde- det er da også bare GRIIIIMT :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Hvad med ordet DUSKEN om kvindens kønsbehåring??? det synes jeg altså er for træls at høre på Helt enig, tænkte lige på det da jeg så Martins svar i en anden tråd .... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 eller ordet Fnat... Men ved ikke om betydningen også har en betydning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 ihh altså en klam tråd.... Jeg bryder mig ikke om ordet "endetarm" ...... aj nu kan jeg kun tænke på grimme ord he he Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg bliver i så godt humør af at læse sådan nogle tråde, det er for morsomt. Den tråd inde på madamBK var super sjov. Der var en bruger, der skrev at LAGKAGE og LAGKAGE heller ikke var kønne ord. Jeg fattede hat :blink , og der var også en anden der skrev: Jamen du kan da godt lide lagkage??? Majken var hurtig og spottede, at det var mit filter, der havde slået til. Der skulle have stået FISSE og KUSSE, men jeg havde sat forumet til at oversætte de 2 ord til LAGKAGE. :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg bliver i så godt humør af at læse sådan nogle tråde, det er for morsomt. Den tråd inde på madamBK var super sjov. Der var en bruger, der skrev at LAGKAGE og LAGKAGE heller ikke var kønne ord. Jeg fattede hat :blink , og der var også en anden der skrev: Jamen du kan da godt lide lagkage??? Majken var hurtig og spottede, at det var mit filter, der havde slået til. Der skulle have stået FISSE og KUSSE, men jeg havde sat forumet til at oversætte de 2 org til LAGKAGE. :haha :haha :lolhit :haha :haha hvor sjovt, jeg elsker også disse tråde..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg bliver i så godt humør af at læse sådan nogle tråde, det er for morsomt. Den tråd inde på madamBK var super sjov. Der var en bruger, der skrev at LAGKAGE og LAGKAGE heller ikke var kønne ord. Jeg fattede hat :blink , og der var også en anden der skrev: Jamen du kan da godt lide lagkage??? Majken var hurtig og spottede, at det var mit filter, der havde slået til. Der skulle have stået FISSE og KUSSE, men jeg havde sat forumet til at oversætte de 2 ord til LAGKAGE. :haha :haha dettte er jo top humor :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites