MissingLink

Er lidt usikker :-S

12 indlæg i dette emne

En del af min slimprop er lige gået! Jeg er slet ikke i tvivl!

Fårk altså. Sidste gang gik den altså først noget senere. Er der nogen der ved, om man bare kan gå rigtig længe efter slimproppen er gået? Har det nogen betydning? Har en lille mistanke om, at jeg har "lavet for meget" i går og i dag, fordi prinsessen er syg og kun vil have sin mor. Har haft massive plukkeveer i hert fald :unsure

Og manden er selvfølgelig ikke hjemme lige nu. Han er taget i biffen med den store.

Fortæl mig lige, at der godt kan gå lang tid fra slimproppen går til man går i fødsel :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En del af min slimprop er lige gået! Jeg er slet ikke i tvivl!

Fårk altså. Sidste gang gik den altså først noget senere. Er der nogen der ved, om man bare kan gå rigtig længe efter slimproppen er gået? Har det nogen betydning? Har en lille mistanke om, at jeg har "lavet for meget" i går og i dag, fordi prinsessen er syg og kun vil have sin mor. Har haft massive plukkeveer i hert fald :unsure

Og manden er selvfølgelig ikke hjemme lige nu. Han er taget i biffen med den store.

Fortæl mig lige, at der godt kan gå lang tid fra slimproppen går til man går i fødsel :help

Hvad jeg har fået fortalt kan den gendannes når det er så tidligt den smutter ud.

Men om det er rigtig det ved jeg ikke :balloons

Smid dig på sofan og lad Isabella se noget tegnefilm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slimproppen kan jo gendanne sig ;) Så tror ikke, at det behøver at betyde en masse, men syntes du skal kontate sygehuset og høre dem for en sikkerheds skyld :kiss

Og nu må det altså snart stoppe - ikke mere sygdom, plukveer, for tidlig fødsels og slimprop tak!!!

Men kan sagtens forstå, at du bliver lidt bekymret :kiss Ring ;)

Og håber snart at musen begynder at få det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder godt den kan gendanne sig- vidste jeg ikke lige ;)

Skal nok få ringet, men de vil garanteret se mig så, og helt ærlig så synes jeg det stinker ret meget, at skulle forbi sygehuset- igen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

søde søde ven, har du ikke nogle, som kan tage sig af prinsessen, men du får snakket med sygehuset og til din mand kommer hjem???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååhhh, jeg ved ikke noget om slimpropper, men vil da bare lige sige jeg håber alting er som det skal være.

Og kan du SÅ PASSE PÅ DIG SELV OG PANDA-PIGEN!!! :klap

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

søde søde ven, har du ikke nogle, som kan tage sig af prinsessen, men du får snakket med sygehuset og til din mand kommer hjem???

Hun siver lige nu, og jeg regner med manden snart kommer hjem- eller i hvert fald om en times tid. Så skal jeg nok ringe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååhhh, jeg ved ikke noget om slimpropper, men vil da bare lige sige jeg håber alting er som det skal være.

Og kan du SÅ PASSE PÅ DIG SELV OG PANDA-PIGEN!!! :klap

:kram

Tak søde :kiss Jeg forsøger også. Skal bare også kunne forene mit passen på mig selv, med Isabellas behov ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den kan gendanne sig selv, men bliv lige tjekket sådan just in case :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du ringet? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke ringet endnu :blush

Isabella har bare haft brug for sin mor i dag, og jeg ligger ned nu. Må kontakte dem i morgen, eller på mandag. Men bare rolig, hvis jeg mærker ændringer skal jeg nok ringe ASAP :)

Og tak for omtanken. Har også læst lidt på nettet, og der kan godt gå længe og den kan som også skrevet gendannes, hvis jeg er heldig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey

Noget nyt med din slimprop (ej det kom til at lyde underligt) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER