Oprettet August 26, 2011 Hej Har et lille spørgsmål ang. graviditetstest. Jeg har testet i dag og teststregen var ikke så kraftig som kontrolstregen, kunne dog nemt ses. Så det store spørgsmål er: er jeg gravid??? Håber I kan hjælpe mig... Tanja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Det er du, hvis du ser en teststreg :glad De behøver ikke være lige tydelige- tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Det er du, ja! TILLYKKE! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Tillykke med den positive test :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Tillykke :) når det er en graviditetstest er en streg en streg :) så du er gravid :glad :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Tillykke med den positive test... Så snart der bare er antydningen af en streg er man gravid.. Jo senere du tester des tydeligere er stregen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Tak for jeres svar. Er så super glad, da jeg har PCOS og vi har prøvet i over et år. Endelig lykkes det. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Tak for jeres svar. Er så super glad, da jeg har PCOS og vi har prøvet i over et år. Endelig lykkes det. :) Fantasisk :loveshower Endnu engang tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Stort tillykke..... Hvor er det dejligt for jer!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Stort til lykke :loveshower Hvor dejligt for Jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites