Oprettet August 26, 2011 Jeg har for en måneds tid siden bestilt Skadestuen sæson 4, den ville have release dato her den 22/8 og jeg glædede mig som et lille barn til at den blev frigivet (har købt de forrige sæsoner og slugt dem råt :whistling ) et par dage inden den 22 skrev firmaet så at den var blevet forsinket og at den nye release dato ville blive den 30/8, nårh ja det var jo til at klare det var kun en uges tid mere jeg skulle vente. For lidt siden lå der så en mail igen fra firmaet, filmen er nu blevet yderligere forsinket og vil først blive udgivet den 1/11-2011!!!!!! :prik :prik :prik Det kan de ikke mene, det er 2 måneder mere :sm , ihhh altså :bask Må starte forfra med de forrige sæsoner istedet, men jeg synes godt nok det er længe at vente :rolleyes jeg er lige ved at være fristet til at købe den uden danske undertekster, men ja så godt er mit engelske desværre heller ikke :blush Eller også er det et vink om at jeg skal bruge min tid på noget mere fornuftigt :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Åhh din stakkel.... :kiss Total sur :numse og vente spændt på noget.. og så skal man vente yderligere... :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Haha. Nu er jeg ikke stor fan af skadestuen, men jeg kan sagtens sætte mig ind i det! Sur :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites