Oprettet August 24, 2011 Jeg skal have fundet 3 salmer til dåben og søger derfor noget inspiration :) Hvilke salmer har I valgt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Nu er der jo lang tid til vores adoption, men vil helt klart gerne synge i østen stiger solen op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Nu er der jo lang tid til vores adoption, men vil helt klart gerne synge i østen stiger solen op... Den er også på min liste :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 "Nu titte til hinanden" synes jeg er rigtig sød :) "Sov sødt barnlille" er også en velkendt dåbssalme "Alle mine kilder skal være hos dig" er også en dåbssalme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 "Nu titte til hinanden" synes jeg er rigtig sød :) "Sov sødt barnlille" er også en velkendt dåbssalme "Alle mine kilder skal være hos dig" er også en dåbssalme :) ej det er jo to jeg synes rigtig godt om :D... fandt lige teksterne på http://www.dendanskesalmebogonline.dk/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites