Oprettet August 23, 2011 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Nitzen1987 91,5 - 1,6 kg (- 3,6 kg) TroldeMor: 76,0 kg - 0,0 kg (- 10,6 kg) Ezri: 123,4: - 0,2 kg over 2 uger (- 6,6 kg) MinHemmeligeProfil: 74,6 kg +0,8 kg (+0,8 kg) TILLYKKE til:Nitzen1987 Husk: næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 til Sandie :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Undskylder for manglende smileys og animationer..... Har ikke lige helt styr på det, og skal altså i seng nu :rolleyes ;) Og stort tillykke til Anita :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Hov.... Nu virker det..... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Øhm hvordan kan Ezri være på tredje pladsen når hun har tabt mere end dig Troldemor ;) THIHI Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2011 Øhm hvordan kan Ezri være på tredje pladsen når hun har tabt mere end dig Troldemor ;) THIHI Det er jo over 2 uger :) Så skulle der jo stå TroldeMor -0,4 kg over 2 uger, og dermed er hun stadig nummer 3 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2011 Det var da godt nok ikke ligefrem prangende fra min side. Tro jeg vælger at bruge undskyldningen om, at jeg får hormoner lige pt. Det er altid en god undskyld for alt :D (Selvom det jo nok er weekendens indtag af mad, der har gjort udslaget :whistling ) Tilykke til Nitzen med endnu et flot resultat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Sejt gået tøser og tusinde tak christina du tog tjansen... :kiss Nu jeg tilbage og klar til at kæmpe fra i morgen med jer igen.. jeg har taget alt for mange kg på min afslappet ferie... og nu skal de af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Tillykke Anita. Godt gået :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites