Oprettet August 23, 2011 Clara og far skal til far- og datterterapi, fordi far simpelthen er blevet doven. Er hun ikke bare sød? Jeg var bare flad af grin, da jeg så den. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Hehe, hun er rigtig sød :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 "vi gør det hele i fællesskab" :lol Høre hun tit det? :D Ahmen hvor er hun fantastisk <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Haha, hvor er hun herlig!! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Hvor er hun bare fantastisk... :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Hold da op en bestemt lille dame. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Ååååååååh :D jeg glæder mig SÅDAN til den dag, hvor Jesper kommer og fortæller at han har aftalt "far og datter terapi" m. lillepigen :loveshower åååh hvor hun SKØN!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Hvor er hun skøn. Det er et perfekt klip at vise til hendes konfirmation :D Senere kan det vises til hendes bryllup så hendes mand ved hvad han har at rette sig efter :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2011 Hvorf er det bare et rigtig godt klip :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Den blir vist en del på facebook nu :) Både ude&hjemme og Nova har haft vist dit videoklip. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 :lolhit :lolhit Hvor er hun skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 :lolhit :loveshower :lolhit :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Hold da op den video er ved at blive berømt :o :D Den bliver rundsendt og delt på facebook samt opslået på flere humor-sider :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2011 Hvorfor kan man ikke se den mere ?. Der står bare at den er privat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites