Oprettet August 22, 2011 HEJ, Onsdag d. 17. august blev jeg mor til en lille pige på 50 cm og 2900 gram. :baby3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 :balloons Hjertelig tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 TILLYKKE!!! :loveshower Hehe, såvidt jeg lige husker, så er det præcis samme mål og vægt som mig for lidt over 25 år siden. :P Har den lille guldklump fået et navn? :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 tillykke med datteren :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Stort tillykke. Hvor dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Tillykke tillykke :loveshower Hva tid blev hun født? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Stort tillykke med den lille pige! :loveshower Jeg håber, at I alle har det godt! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Stort tillykke med din lille prinsesse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Stort til lykke :loveshower :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites