Oprettet August 21, 2011 Der er sikkert en million tråde derude om nævnte emne - men - nu laver jeg sgu min egen! :rolleyes Kinesisk kalender - tror I på det??? Personligt tænker jeg, at der jo statistisk set er 50% chance hver gang sååå... Men faktisk har den passet på stort set alle, jeg kender/har spurgt?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Det er nemlig et godt spørgsmål - du kan se en afstemning jeg startede herinde HER. Umiddelbart hælder det mod at den passer, men det er vist ret 50/50 :D Den passer i hvert fald på mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Tjekkede lige med mig selv - og jeg skulle blive en pige efter kalenderen, så der er den god nok ;) Der er bare flere udgaver af den kinesiske kaldender, så jeg vil også umiddelbart sige, at den er 50/50 :) Eks. så har jeg set 2 forskellige - på den ene skulle jeg få en dreng og den anden siger en pige :huh Bare det bliver et velskabt BARN så er jeg glad :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Det er nemlig et godt spørgsmål - du kan se en afstemning jeg startede herinde HER. Umiddelbart hælder det mod at den passer, men det er vist ret 50/50 :D Den passer i hvert fald på mig... Ah genialt med en afstemning! Og sjovt at læse :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 I min pregnant-to-be tråd kan du se et link til 5 forskellige kinesiske kalendre. 4 af dem sagde vi skulle have en pige og en sagde en dreng. Vi fik en dejlig søn :glad Så nej jeg tror vist ikke på dem alligevel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Jeg venter nr 5 og prøvede den kinesiske kalender, den viser jeg får en dreng. Ville lige prøve "ægteheden" ved at prøve mht til de 4 jeg har fået.....vil bare sige at alle 4 passede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Jeg har 4 børn, og den har passet på de to af dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Jeg tror ikke på den, for så skulle Victoria have været en dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Har 2 drenge, og den passede kun på den ene. Men tror nu heller ikke på sådanne kalendre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Jeg tror ikke på den slags :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Jeg skulle ifølge kalenderen have fået en dreng, men fik en dejlig pige :loveshower Så nej, jeg tror ikke på den :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites