Tina80

Uf er der ikke noget man kan gøre

12 indlæg i dette emne

Får jo de her stikpiller siden IUI for at forøge chancerne for gravidtet. Men føg hvor det ødelægger romantikken. Jeg grisser vældig meget i trusserne så føler mig ikke sexet nok til manden min :-(

Tager jo gladelig pillerne for en graviditet kan lykkes, men savner samværet med min mand!

Del dette indlæg

Jeg fik stikpiller efter ÆO som gav samme virkning, vil jeg tro og nej det er ikke videre lækkert.. Men der er ikke så meget andet for end, at bide i det sure æble og vente til man er færdig med at tage pillerne :)

Det er gudskelov ikke så mange dage ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tog ikke pillerne men noget creme i en tube efter ÆO. Det var hellere ikke særlig lækkert, men vi måtte så hellere ikke dyrke sex i den tid, jeg brugt det, så det problem faldt jo helt naturligt væk...

Krydser fingre for, at det så hjælper dig til at blive gravid :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik stikpiller efter ÆO som gav samme virkning, vil jeg tro og nej det er ikke videre lækkert.. Men der er ikke så meget andet for end, at bide i det sure æble og vente til man er færdig med at tage pillerne :)

Det er gudskelov ikke så mange dage ...

Skal faktisk fortsætte til jeg er 12 uger henne hvis det lykkes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal faktisk fortsætte til jeg er 12 uger henne hvis det lykkes.

Hvordan kan det være ?? Jeg skulle kun tage dem til jeg testede positiv ( hvilket jeg ikke gjorde der )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skal tage det til og med 12 uge. Det indeholder progesteron - som vi bib piger kan komme i underskud af grundet nedregulering mv.

Der er ikke noget og gøre. Og er mandens lyst stor nok er han sgi nok ligeglad...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skal tage det til og med 12 uge. Det indeholder progesteron - som vi bib piger kan komme i underskud af grundet nedregulering mv.

Der er ikke noget og gøre. Og er mandens lyst stor nok er han sgi nok ligeglad...

Ja , men jeg skulle stadig kun tage det i 14 dage og det var fra tiden fra ÆO til test <_< Hmmm mystisk.. Men det jo også lige meget, jeg testede jo slet ikke positiv der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også meget forskelligt. For på Trianglen skulle jeg også bare tage til test dag og et par dage til hvis testen var positiv. Men hos min nye hun hedder det de første 12 uger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tina 80 vi blev jo insiminerede samme dag, og jeg få de samme piller 2 gange om dagen og gir dig ret det skug ikke særlig lækkert, men min gyno hun sage det er helt normalt, men det bibringer heller ikke til de store lan gymnastik her hjemme.. jeg fik os afvise hvis jeg blev gravid skulle jeg nok regne med at tag dem til

uge 12... syntes os jeg har nogen bivirkninger af dem, murren i maven, lidt kvalme.... hemmm

held og lykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tog også stikpillerne efter IVF sidste gang og havde samme problem <_<

Vi løste det ved en hurtig pletvis vask inden samleje og tynde trusse bind om dagen :D hurtigt og nemt!

God fornøjelse! :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger også flere trusseindlæg om dagen!!

... Som I kan se lykkes det ikke i sommers, men nu er vi igang igen efter 3 måneders pause grundet en HSU 2 gange samt en kiggert undersøgelse.

Jeg blev insimerede i tirsdag så har små 10 dage til testdag endnu.

Så kryds gerne fingre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger også flere trusseindlæg om dagen!!

... Som I kan se lykkes det ikke i sommers, men nu er vi igang igen efter 3 måneders pause grundet en HSU 2 gange samt en kiggert undersøgelse.

Jeg blev insimerede i tirsdag så har små 10 dage til testdag endnu.

Så kryds gerne fingre.

Hehe, det er dyrt i trusseindlæg men jeg krydser fingre for dig! :goodluck håber det lykkes!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER