Oprettet August 19, 2011 Ved faktisk ikke om emnet har været oppe før.. Men kort og godt.. Hvor længe bløder du når du har mens.? Kan starte med mig selv, jeg bløder ca. 4 dage. Kraftigt de 2 første dage, hvor den sidste dag egentlig bare er lidt klat værk :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 6 dage Ikke så kraftig den første - fuld knald de næste 2-3 dage - og så bliver det mindre og mindre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 6 dage Ikke så kraftig den første - fuld knald de næste 2-3 dage - og så bliver det mindre og mindre. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Jeg bløder 4-5 dage, dag 1 er opstartsdagen, 2-3 fuld skrald på skidtet også holder det igen på 4. dagen, nogle gange 5. dagen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Jeg bløder 4-5 dage, dag 1 er opstartsdagen, 2-3 fuld skrald på skidtet også holder det igen på 4. dagen, nogle gange 5. dagen ;) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 jeg bløder mellem 3 og 5 dage. Og bløder ik ret meget mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Jeg bløder 5 dage- og det er for fuld knald hele vejen igennem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 6 dage Ikke så kraftig den første - fuld knald de næste 2-3 dage - og så bliver det mindre og mindre. Ca det samme her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 jeg bløder 4-5 dage første 3 dage meget de sidste 2 ikke så meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Jeg bløder 2-4 dage - og har store smerter den første dag, men ellers er det ikke så slemt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 4-5 dag :balloons før jeg blev gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Ca en uge <_< hvor de 4 dage er halv kraftige og med smerter. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Min mens starter som regel med at jeg pletbløder 1-2 dage, så bløder jeg meget kraftigt i 1-2 dage og så har jeg 1-2 hvor jeg kun bløder om dagen og så er den som regel ved at være ovre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 4-5 dage MAX! Jeg synes ikke jeg på noget tidspunkt bløder særlig kraftigt. Men jeg har for det meste to dage hvor jeg bløder og så efterfulgt af to dage med meget mild blødning. Jeg er nok heldig på det punkt. :) Til gengæld har jeg smerter fra dagen før og så de to dage jeg rigtig bløder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 6 dage Ikke så kraftig den første - fuld knald de næste 2-3 dage - og så bliver det mindre og mindre. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Ca det samme her :) Ditto her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 24 timer :rolleyes Sådan har det altid været... på anden dagen kræver det måske et trusseindlæg, men that's it... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 24 timer :rolleyes Sådan har det altid været... på anden dagen kræver det måske et trusseindlæg, men that's it... Hvor vildt.. og billigt i bind ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Hvor vildt.. og billigt i bind ;) Haha ja :) Jeg klarer mig gerne med en 5-8 bind pr. måned :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2011 4 dage en opstart to med god blødning og en afslutningsdag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 4-5 dage MAX! Jeg synes ikke jeg på noget tidspunkt bløder særlig kraftigt. Men jeg har for det meste to dage hvor jeg bløder og så efterfulgt af to dage med meget mild blødning. Jeg er nok heldig på det punkt. :) Til gengæld har jeg smerter fra dagen før og så de to dage jeg rigtig bløder. :ditto men har vist en dag, hvor jeg bloeder lidt mere end den anden og nogle gange har vanvittige smerter :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Før jeg tog p-piller var det stortset altid 6 dage. De 2 første med semi-kraftig blødning, og så aftagende de følgende dage. Da jeg tog p-piller blev mine blødninger ret hurtigt meeeget korte, og kunne godt bare være på en enkelt dag, hvor der ikke var ret meget blod, og så havde jeg til gengæld oooonde smerter gennem det meste af min cyklus. Nu efter jeg er kommet af p-pillerne igen har de været på hhv 4 og 5 dage hvor dag nr 2 har været lidt kraftigere end de andre, og så ellers bare en smule blod de resterende dage. Og næsten ingen smerter efter p-pillestop :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 6-7 dage, hvor jeg bløder meget lidt den første dag, men ret meget på dag 2 og 3. Og så fader det ellers ud og de sidste 2 dage er der næsten ikke noget. Generelt er min mens blevet lidt kraftigere, efter jeg begyndte med spiral. Det samme er smerterne, som dog kun kommer hver 3. eller 4 dag. De har også ændret karakter og er blevet mere krampeagtige, hvor det før var en enormt ubehagelig murren. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 5-6 dage - Ikke særlig meget den første dag og så kommer det ellers for fuld kraft <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 5-6 dage. 2-3 dage med mere eller mindre kraftig blødning, og ellers stærkt aftagende de sidste dage. 1. dag er som regel med smerter, nogle gange også på 2. dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites