Sandie

Hvilke billed skal jeg vælge?

28 members have voted

1. 1. Farve eller sort/hvid

• FARVE
      9
    • SORT/HVID
      19

Please sign in or register to vote in this poll.

30 indlæg i dette emne

Fåååååååårk jeg er en idiot til at vælge størrelser... synes det virkede så småt... 80x50...

Det er det absolut ikke når man står med sådan et lærred i hånden.... bum bum gad vide hvor i huset der er plads til det.. :lol

:lol :lol :lol :lol

Del dette indlæg

Jeg kan vildt godt lide det i farver :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fåååååååårk jeg er en idiot til at vælge størrelser... synes det virkede så småt... 80x50...

Det er det absolut ikke når man står med sådan et lærred i hånden.... bum bum gad vide hvor i huset der er plads til det.. :lol

HAHAHAHAHA - du skulle lige have sat malertape på væggen i den størrese der.. så havde du kunne fornemme størrelsen (det gjorde vi i forhold til tv inden vi bestemte os for størrelsen ;))

Og nu vil vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHAHAHAHA - du skulle lige have sat malertape på væggen i den størrese der.. så havde du kunne fornemme størrelsen (det gjorde vi i forhold til tv inden vi bestemte os for størrelsen ;))

Og nu vil vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :loveshower

Eiij det var da et smart tricks... det må jeg huske til næste gang :)

har det her på arbejdet.. kan vise billed i aften når det hængt op... hvis der altså kan være der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eiij det var da et smart tricks... det må jeg huske til næste gang :)

har det her på arbejdet.. kan vise billed i aften når det hængt op... hvis der altså kan være der :)

Jaaa - vi er ret smarte her i det lille hjem på østfyn.. ;)

Alle sagde at vi skulle næjedes med et 40" fjernsyn.... MEN så sagde jeg til H - hver lige sød og sætte tape op på væggen der viser et 40", 42" og 46".... og der var INGEN tvivl.. det skulle være en 46"... ;)

Uhhh skal du ikke hjem fra arbejde nu????????? :rolleyes (Kan du høre jeg er spændt ;))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER