Oprettet August 18, 2011 Hej derude Så blev det min tur, at være gravid igen og terminsdatoen har jeg regnet mig frem til, at være ca. 26. April 2012. Det er min anden gang og senest var i 2008, hvor jeg fødte i juli mdr. <3 Yderligere har jeg en bonus datter på 7 år, som bestemt ikke orker flere søskende lige nu :D (hun har også en lillebror hjemme hos mor, på 1½ år) he he, så det bliver hyggeligt at se hendes reaktion om et par mdr. Nå men jeg håber vi kan følges ad til engang i april, og glæder mig til at hører mere om jer andre. Vh. Annika på 28 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Velkommen til :balloons Og tillykke med :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Velkommen til.. Dette er også min 2 gang - har Mille fra april 2008.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Det var da skægt at du også har en fra 08. Det bliver super spændene med en lillesøster el lillebror. Tillykke til jer også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Velkommen og tillykke :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Velkommen og tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Tak og i lige måde, tillykke til jer også:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Velkommen - og selvfølgelig tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites