Oprettet August 18, 2011 :yay Er jeg den eneste der glæder mig til at se, hvad alt det kaos endte med? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Åh jeg ser stadig bare de gamle afsnit om formiddagen, men er da nysgerrig alligevel. :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 jeg glæder mig også helt vildt... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 WEEEE endelig :glad Hvor har jeg savnet dem!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Hvornår kommer det igen onsdag i næste uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Det bliver så super :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 onsdag i næste uge :) Tillykke jeg var lige på fra Tlf og derfor kunne jeg ikke se den anden ovverskrift jeg er ikke helt blond :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 onsdag i næste uge :) Åh den skal jeg klart se igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Wuhu, sidder helt sikkert foran fjernsynet der. Men jeg må nok indrømme, at jeg ikke kan huske hvordan sæsonnen sluttede. Håber de lige starter med klip fra sidste afsnit... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Wuhu, sidder helt sikkert foran fjernsynet der. Men jeg må nok indrømme, at jeg ikke kan huske hvordan sæsonnen sluttede. Håber de lige starter med klip fra sidste afsnit... Samme her - kan bare ikke komme i tanke om det :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Så lige klippet. Total kaos. Glæder mig til onsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 den sluttede jo med total kaos og nabokampe fordi zack´s far, som jeg ikke lige husker navnet på ville lave et rehab/udslugsningshjem for kriminelle i kvateret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 den sluttede jo med total kaos og nabokampe fordi zack´s far, som jeg ikke lige husker navnet på ville lave et rehab/udslugsningshjem for kriminelle i kvateret... Paul Young Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Jeg har smugkigget så har set de afsnirt der kommer... men skal da se dem igen. Elsker bare den serie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 DEM skal jeg SÅ meget se :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Jeg glæder mig også over det kommer igen, men på onsdag er jeg ikke hjemme, mon jeg husker at optage det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Hvis man vil have opsummeret hvad der skete i DH i foråre så viser TV2 alle de afsnit, der blev vist i foråret, på søndag. Fra afsnit 135, der starter kl. 10.30 og slutter med afsnit 144, der slutter kl. 18.00 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Jeg har også smugluret og set det første af de kommende afsnit, men glæder mig rigtgi meget til den nye sæson :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Jeg kan ikke huske at Poul Young blev skudt kan i andre det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Jeg kan ikke huske at Poul Young blev skudt kan i andre det Nej men det er åbenbart noget der kommer til at ske i denne sæssons afsnit :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Nej men det er åbenbart noget der kommer til at ske i denne sæssons afsnit :) Super troede kun det var mig takker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2011 Var det ikke pga skud der var kaos der til sidst? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2011 Var det ikke pga skud der var kaos der til sidst? Jo men jeg synes da ikke, at man så at Paul blev skudt :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Han blev skudt til allersidst i afsnittet. :) ....and i know who did it :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites