Oprettet August 17, 2011 Tillykke til dem der har født og :goodluck / :bd til dem der stadig venter.. Jeg fødte i mandags den 15/8 kl. 5.20 en lille skøn prinsesse. Hun målte 49 cm. og vejede 3082 gram. Hun skal hedde Merle :loveshower Jeg var 38+6 på fødselsdagen :hurra Vi er kommet hjem i dag og vi glæder os til at få hverdagen til at fungere.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2011 Rigtig mange gange tillykke med prinsesse Merle :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2011 Stort tillykke med lille Merle :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2011 Stort tillykke med jeres lille prinsesse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Stort tillykke med jeres lille prinsesse :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Stort tillykke med lille Merle! Jeg synes, det er et rigtig fint navn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Tillykke med lille Merle, smukt navn.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Tillykke med prinsessen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Stort tillykke med prinsessen :hurra Og sikke et fint navn hun har fået :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 :biglove Velkommen til verden lille Merle :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Tillykke med hende - glæder os til at se billeder! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Tillykke med Merle :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Stort tillykke med lille Merle :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites