Oprettet November 16, 2010 Jeg hedder Eva er 31 år. Jeg bor i Tilst, sammen med min lille familie. Blev gift med David 9/9 2006, ham fik jeg logget til Danmark helt fra Dublin i Irland. Den 7/7 2008 kl 22.43 fik vi vores skønne søn Finbarr, han blev født 41+6 på Randers Central sygehus, da der ikke var plads til os i Skejby. Han var 3575 g og 52 cm høj. Den 6/1 2010 kl 20.26 fik vi en dejlig datter Anine, hun blev født 40+1 og vejede 3410 g og var 52 cm høj. Denne gang var der plads på Skejby. Jeg er pt på barsel, men til januar skal jeg tilbage som dagplejemor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Hej Eva... Dejligt at høre et pip fra dig, så jeg ved mere hvem du er : Og sikke nogle skønne unger, set ud fra ticker billedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 hej og velkommen til :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Dejligt med en lille præsentation :) Sikke nogle søde unger du har, men sikke nogle specielle navne ( siger den anden mor med børn med specielle navne :D ) Hvordan kom i frem til jeres unger skulle hedde som de gør??? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Velkommen til BK :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 hej med dig. og velkommen til :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Dejligt med en lille præsentation :) Sikke nogle søde unger du har, men sikke nogle specielle navne ( siger den anden mor med børn med specielle navne :D ) Hvordan kom i frem til jeres unger skulle hedde som de gør??? :) Min farmor hedder Anine, og jeg har altid sagt hvis jeg fik en pige skulle hun hedde Anine. Finbarr er et irsk navn. En dag vi var i Århus mødte vi en af David´s venner, og han mente at hvis det blev en dreng skulle vi opkalde ham efter ham, og han hedder Finbarr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Min farmor hedder Anine, og jeg har altid sagt hvis jeg fik en pige skulle hun hedde Anine. Finbarr er et irsk navn. En dag vi var i Århus mødte vi en af David´s venner, og han mente at hvis det blev en dreng skulle vi opkalde ham efter ham, og han hedder Finbarr. Sikke en hyggelig måde at vælge navne på :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Dejligt med en kort præsentation :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites