Nitzen1987

Svedmærker under armene

6 indlæg i dette emne

Jeg får let sved mærker under armene uden på tøjet, men det lugter ikke... Men synes, at det er irriterende at tøjet bliver vådt ved armhulerne.

Er der nogen der har nogle gode tips til, hvad man kan gøre for at undgå det?

Del dette indlæg

Jeg følger lige med her, har samme problem. :(

Jeg bruger nogle gange sådan nogle sweatpads, der kan købes i matas og nogle undertøjsbutikker. De koster vist en 50'er for ti stk, så det er ikke noget jeg bruger til daglig, men hvis jeg kan mærke at det er særlig slemt eller hvis jeg skal noget særligt, så kan de hjælpe lidt. De er dog lidt bøvlede og tager desværre ikke al fugten :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger antiperspirant deo roll-on og sørger for det er helt tør før jeg tager tøj på. Husk og skift mærke engang imellem, kroppen kan af en eller anden grund blive imun over for dem med tiden.

Jeg vil anbefale Biotherm el. Clarins

Virker disse ikke ville jeg prøve en krystal deo, virker det heller ikke kan man ty til alium clorid,men det svier

Husk hvis I er på kur er det derfor i sveder/lugter og det går over igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så engang i Hvem vil være millionær hvor der var to komikere inde, der havde den ene fået trusse indlæg under armene for at tage sveden, så måske det var en nem (og billig) løsning? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så engang i Hvem vil være millionær hvor der var to komikere inde, der havde den ene fået trusse indlæg under armene for at tage sveden, så måske det var en nem (og billig) løsning? :)

Men det ser jo lidt sløjt ud, hvis man skal have en stropløs kjole på :lolhit

Jeg har desværre ikke noget svar Anita, men håber, at der er nogle andre kjole tøser, der kan hjælpe dig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal prøve safety five

det gør så man ikke bliver våd under armene.

man bruger det om aftenen inden man skal i seng ca hver 5. dag og det holder bare.

det svier lidt de første gange, især hvis man barbere sig under armene hver dag, men det virker. og det er sååå skønt ikke bekymre sig om svedskjolder :-)

Det kan forresten købes i matas til 159,-

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER