Besvaret November 18, 2010 Jeg har sådan et lille bi job ved siden af min SU :) Smuk ikk´ :haha :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 I sq lækre alle sammen :balloon Lige mine ord.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Hvor ser du sød ud :) Sådan helt eventyrsagtig med den sløjfe :) Tak skal du ha :kram2 Jamen jeg hedder jo os Alice, så lidt eventyrlig må man vel godt være ;) :loveshower SMUKT! Tak søde, og i lige måde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Det er da også et godt billede :) Tark :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Hvor er i bare smukke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Hvor ser i godt ud alle sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 SMUK SMUK SMUK... Og sikke et flot par med et super flot vægttab :) Tak! :kiss Min mand har tabt de 40 af dem og er så stolt af ham! :) Kan slet ikke genkende os, når jeg ser billeder fra 2008. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 sådan ser jeg ud beklager det ikke er med det store smil her er et af manden og jeg fra i sommers Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Hej fine piger! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Mon ikke det vil vælte ind med billeder i morgen??? Det gjorde der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Så må den her fætter vist op igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2010 Her er jeg :) Dog lige med nogle ekstra kilo på nu :whistling :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2010 Sikken en samling smukke, søde og dejlige kvinder på dette forum :loveshower Ja jeg har jo billede på avantar, men her kommer så lidt mere :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2010 Hvor er i alle smukke.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2010 Jeg kan da også byde ind med et mere normalt billede ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2010 Jeg kan ikk helt finde ud af at få det ind - får beskeden "du må ikke bruge billedformat på dette forum" Men ellers kan man jo kigge på mit avatar... Del dette indlæg Link to post Share on other sites