Besvaret November 17, 2010 Her er vi på vores bryllupsdag, i år i September :) Hvor ser I bare søde ud- og hvor ER det bare en SMÅÅÅÅK kjole :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Arhmen Anna for filan... Du er jo en af de kvinder der burde skamme sig over at være så lækker ;) Ja hvad er der søde Tina :jul2: Du ser jo pisse godt ud søde!!!! Min jule woman :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Du ser jo pisse godt ud søde!!!! Min jule woman :loveshower Årh Pjat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Her er et billede fra en dag hvor jeg kom til at male håret rødt. Jeg har tabt 5 kg siden. og hvis nogen synes jeg ser gammel ud, så er det rigtigt. Puha bliver 40 i næste måned, suk! og her er et nyt billede af mand og søn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Tina hvor er det bare nogle gode billeder af dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Tina hvor er det bare nogle gode billeder af dig! Jamen skønneste, du ser jo mega godt ud som altid. Der er såmeget varme i dit smil, og det kan jeg også huske fra dig jeg mødte dig. Og A er simpelthen en smuk smuk dreng. Tusind tak søde for de fine ord :) Der kommer snart flere fine billeder, me de skal tages først ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Jamen skønneste, du ser jo mega godt ud som altid. Der er såmeget varme i dit smil, og det kan jeg også huske fra dig jeg mødte dig. Og A er simpelthen en smuk smuk dreng. Tusind tak søde for de fine ord :) Der kommer snart flere fine billeder, me de skal tages først ;) Tak søde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Her sidder jeg med mine døtre og Luffe Taget til et lille træf i Odense i marts Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Her sidder jeg med mine døtre og Luffe Taget til et lille træf i Odense i marts Hvor ser du sød ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Hvor er i bare smukke alle sammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Her et af manden og jeg sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Tjaaaa nu kan i jo se mig på min avatar... HADER at være foran et kamera... (elsker og stå bag det)... meeeen here goes: ^_^ Taget af mig selv ved "Grænsefesten" 2007 Taget af mig selv, hjemme 2009 Taget af mig selv, hjemme 2010 Lidt sjov foran computeren for nogle måneder siden.... :lolhit Jep i know... crazy bitch :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Tjaaaa nu kan i jo se mig på min avatar... HADER at være foran et kamera... (elsker og stå bag det)... meeeen here goes: ^_^ Taget af mig selv ved "Grænsefesten" 2007 Taget af mig selv, hjemme 2009 Taget af mig selv, hjemme 2010 Lidt sjov foran computeren for nogle måneder siden.... :lolhit Jep i know... crazy bitch :P SMUKKE Bitch ;) :jul2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Sjovt at se en masse billeder :lovebk her er jeg og min kære mand fra bryllup 2005 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Sjovt at se en masse billeder :lovebk her er jeg og min kære mand fra bryllup 2005 :biglove Iiiiiiiiiiiiiiih hvor er du smuk... Og sikke en flot flot kjole :jul2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 I må da også gerne se mig, hvis jeg ellers kan få tinypic op at køre :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Jamen jow da.. Her er manden min og jeg ved Vesterhavet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Hmm... det er jo lidt for afslørende for mig... Men hva hulen... Her er jeg så :) Fra vores bryllup sidste år Og et af mig og manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Sjovt at se en masse billeder :lovebk her er jeg og min kære mand fra bryllup 2005 :biglove WOW... sikke dog en kjole!! Og hvor er du smuk i den! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Jamen jow da.. Her er manden min og jeg ved Vesterhavet Hvor ser I bare smukek og søde ud :jul2: Hmm... det er jo lidt for afslørende for mig... Men hva hulen... Her er jeg så :) Fra vores bryllup sidste år Og et af mig og manden :) Hvor er du smuk :jul2: Og hvor ser I bare søde ud sammen :jul2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Arhmen Anna for filan... Du er jo en af de kvinder der burde skamme sig over at være så lækker ;) Ja hvad er der søde Tina :jul2: RIGHT back at ya!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Hvor er du smuk :jul2: Og hvor ser I bare søde ud sammen :jul2: Tusind tak søde Trine... Og lige tilbage til dig! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Jamen så okay da.. Billedet er fra starten af august hvor jeg var 19/20 uger henne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Først vil jeg lige sige: WOW hvor en flok skønne kvinder der er herinde, det er vist rekord :loveshower Takke være Troldemor fik jeg også mit til at virke :) her er jeg og her er min kæreste og jeg sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Først vil jeg lige sige: WOW hvor en flok skønne kvinder der er herinde, det er vist rekord :loveshower Takke være Troldemor fik jeg også mit til at virke :) her er jeg og her er min kæreste og jeg sammen Årh det var da værd at vente på! :) Hvor ser du godt ud... :balloon (det tætteste jeg kunne komme på en smiley der pifter haha) Og sikke en lækker kjole på andet billede!! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites