Oprettet November 16, 2010 Og med det mener jeg selvfølgelig ikke denne slags Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Det nyeste af mig før en bytur for et par uger siden... ca 30 kg lettere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Og med det mener jeg selvfølgelig ikke denne slags Men DIG :D Her er min mand og jeg til vores datters barnedåb for 1 mdr siden ;) :biglove Martin nu har du chancen for at vise dig uden de der fantastiske solbriller :P Hvor er DU smuk og sikke en skøn familie du har dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Det nyeste af mig før en bytur for et par uger siden... ca 30 kg lettere WOW Trine - du ser da bare :super dejlig ud :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 WOW Trine - du ser da bare :super dejlig ud :biglove Ååååååååååårh altså :blush :blush :blush Takker... Synes jo stadig jeg ligner en tyksak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 selvfølgelig må i det. Jeg er bl.a i billedet på mit avatar, men viser gerne flere. Der kommer lige et fra vores bryllup i 2009 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 selvfølgelig må i det. Jeg er bl.a i billedet på mit avatar, men viser gerne flere. Der kommer lige et fra mig og manden min fra vores bryllup og et fra min 30 års fødselsdag i sommer:-) i må selv gætte, hvilket der er til hvilken begivenhed men hvorfor bliver mine billeder ikke større? ligesom jer andres? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 men hvorfor bliver mine billeder ikke større? ligesom jer andres? prøver lige med et mere fra brylluppet, hvor jeg viser hestegrinet :) hmm det ved jeg ikke, jeg bruger Tinypic til at ordne billeder i ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Ja, det må du da gerne :lovebk Og den lidt pænere udgave :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Ja, det må du da gerne :lovebk Og den lidt pænere udgave :P KÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆFT du ser lækker ud kvinde :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 her er et billede af mig og et af mig og min mand fra vores ferie på Mauritius sidste vinter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Her er jeg med mine børn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 hmm det ved jeg ikke, jeg bruger Tinypic til at ordne billeder i ;) jeg har bare hente dem ned over fra søsterBK, hvor man kan læse hele min bryllupsberetning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 KÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆFT du ser lækker ud kvinde :whistling Ha ha, hvor er du skøn Trine, og du er jo selv en total hot mama... Dog kan jeg ikke helt undgå og bemærke denne her :whistling ... Hvad handler den lige om..??? LÅÅÅÅL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Men hvor er det hyggeligt, at få et billede på dem, man snakker med :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Ha ha, hvor er du skøn Trine, og du er jo selv en total hot mama... Dog kan jeg ikke helt undgå og bemærke denne her :whistling ... Hvad handler den lige om..??? LÅÅÅÅL Den fløjter da efter dig *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Den fløjter da efter dig *ss* :D Det er sgu da det den gør... :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 :D Det er sgu da det den gør... :toot Det er nemlig lige det den gør.... VIlle egentlig have sat den her ind :bask fordi du er den type der skulle ha tæske for at se godt ud :haha Meeeeeeeeeeen du fik en pifter istedet ;) Og tak for de søde ord, men er not hot og desværre ingen mama ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 er der ikke flere som vil vise sig frem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Mon ikke det vil vælte ind med billeder i morgen??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Det er nemlig lige det den gør.... VIlle egentlig have sat den her ind :bask fordi du er den type der skulle ha tæske for at se godt ud :haha Meeeeeeeeeeen du fik en pifter istedet ;) Og tak for de søde ord, men er not hot og desværre ingen mama ;) Altså, ligefrem have tæsk for at se godt ud.. ha ha, hvor er du sød, det tager jeg som et kompliment, selvom jeg nu bestemt ikke selv kan se det pæne i og veje 30 kilo for meget og have 3 hager... :blabla Og til det i rødt... :klap Du er HOT HOT og du er hele BKs juleMAMA, så jow jow... Bland du dig bare udenom mine meninger... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Mon ikke det vil vælte ind med billeder i morgen??? Jow, helt sikkert og vi skal da også have et af Gammel Smølf, UDEN solbriller. :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Mon ikke det vil vælte ind med billeder i morgen??? lad os håbe det, jeg havde ikke lige opdaget, at klokken var så mange :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites