Oprettet August 14, 2011 Jeg fødte en Ludvig (søn) i .....går kl 17.57. Han vejer 3890 og 53 lang. Vi kom på Herlev 15.30 så det var en HURTIG fødsel. Kan varmt anbefale at komme i vand. Jeg fødte dog ik deri, men det tog toppen af smerterne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Jeg fødte en Ludvig (søn) i .....går kl 17.57. Han vejer 3890 og 53 lang. Vi kom på Herlev 15.30 så det var en HURTIG fødsel. Kan varmt anbefale at komme i vand. Jeg fødte dog ik deri, men det tog toppen af smerterne. Tillykke :loveshower Dejligt at du slap for igangsættelse og sikke en lynfødsel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Stort tillykke med lille Ludvig :loveshower Jeg håber, at I har det godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Jeg fødte en Ludvig (søn) i .....går kl 17.57. Han vejer 3890 og 53 lang. Vi kom på Herlev 15.30 så det var en HURTIG fødsel. Kan varmt anbefale at komme i vand. Jeg fødte dog ik deri, men det tog toppen af smerterne. Stort tillykke med ham! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Stort tillykke med Ludvig(skønt navn) :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Tillykke med ham! Lyder til at være en god fødsel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Stort tillykke :) Sikke en dejlig fødsel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Tillykke med Ludvig, sikke et skønt navn :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 :balloons Tillykke med sønnen! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Tillykke med Ludvig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Stort tillykke :loveshower Hvordan nåede du overhovedet at komme i vand? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Hjertelig tillykke med lille Ludvig... alt mulig held og lykke med ham herfra :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Stort tillykke med sønnen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Stort tillykke med Ludvig :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Stort tillykke med lille Ludvig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Stort tillykke :loveshower Hvordan nåede du overhovedet at komme i vand? Jeg havde en fantastisk JM. Lige da vi kom spurgte hun om jeg havde særlige ønsker. Bad ville jeg gerne. Så hun fyldte det mens jeg fik lavement. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Tillykke med Ludvig, sikke et skønt navn :kuller Tak - æææælsker også hans navn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites