Solvej99

Brystpumpe

29 indlæg i dette emne

Det er det mentale når nedløbsrefleksen stopper..

En god idé er at have din søn hos dig når du malker ud, forestil dig det er ham som stadig sutter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

prøv at ligge en varm klud på inden du malker ud, det hjælper mælken til at løbe.

Jeg kunne ikke selv finde ud af en manuel - fik samme resultat som dig med en smule i bunden.

Håber du finder ud af det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bedste råd er at blive ved med at prøve.. Jeg havde også problemer i starten, men øvelse gør mester.. Håber det lykkedes for dig meget snart.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det mentale når nedløbsrefleksen stopper..

En god idé er at have din søn hos dig når du malker ud, forestil dig det er ham som stadig sutter :)

Jeg prøvede igen i dag, hvor han suttede på det ene bryst, mens jeg forsøgte at malke på det andet. Men resultatet var desværre det samme <_<

prøv at ligge en varm klud på inden du malker ud, det hjælper mælken til at løbe.

Jeg kunne ikke selv finde ud af en manuel - fik samme resultat som dig med en smule i bunden.

Håber du finder ud af det..

Det prøver jeg næste gang :)

Mit bedste råd er at blive ved med at prøve.. Jeg havde også problemer i starten, men øvelse gør mester.. Håber det lykkedes for dig meget snart.. :goodluck

Jeg håber du har ret :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER