Solvej99

Brystpumpe

29 indlæg i dette emne

(Kan du anbefale en god én?)

Jeg har kigget i Babysam, hvor man kan få én til 999 kr. og én til kun 69 kr.? :o

Tænker bare om den mon er noget værd, når den er så billig.

Hvad har I brugt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg brugte en avent manuel, og købte senere en elektrisk. Jeg vil have en elektrisk Avent også denne gang. Man får hurtigt krampe i hånden af den manuelle- eller jeg gjorde i hvert fald. Men de er super gode :) jeg er ret sikker på, at der er stor forskel på brystpumper og kvaliteten af dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte en avent manuel, og købte senere en elektrisk. Jeg vil have en elektrisk Avent også denne gang. Man får hurtigt krampe i hånden af den manuelle- eller jeg gjorde i hvert fald. Men de er super gode :) jeg er ret sikker på, at der er stor forskel på brystpumper og kvaliteten af dem ;)

Tak for svar :)

Er de elektriske ikke ret dyre?

Jeg skal nemlig kun malke ud en enkelt gang om ugen, når jeg skal til undervisning. Så skal ikke bruge den særlig meget. Var den ellers god nok den manuelle, når jeg nu ikke skal bruge den så ofte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Avent Isis manuel er helt fantastisk. Ved ikke hvad de koster nu, de kostede omkring en plovmand for 3 år siden.

De elektriske brystpumper er noget dyrere. Har ingen erfaringer med disse - kun hospitalets.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)

Er de elektriske ikke ret dyre?

Jeg skal nemlig kun malke ud en enkelt gang om ugen, når jeg skal til undervisning. Så skal ikke bruge den særlig meget. Var den ellers god nok den manuelle, når jeg nu

ikke skal bruge den så ofte?

Når det nu er så sjældent, at du regner med at skulle bruge den, ville jeg nøjes med en manuel brystpumpe. De kan i øvrigt også købes brugt - og her er der penge at spare. Man kan så evt købe nye flasker og sutter til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)

Er de elektriske ikke ret dyre?

Jeg skal nemlig kun malke ud en enkelt gang om ugen, når jeg skal til undervisning. Så skal ikke bruge den særlig meget. Var den ellers god nok den manuelle, når jeg nu ikke skal bruge den så ofte?

hvis det kun er engang imellem ville jeg bare købe den manuelle. Den er ligeså god som den elektriske sådan pumpemæssigt. Du kan købe dem en del billigere på amazon.co.uk Det er næsten halv pris og hurtig levering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde avent manual og var rigtig glad for min ;) Men jeg havde så heller ingen problemer med at malke ud og gjorde det heller ikke så ofte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det nu er så sjældent, at du regner med at skulle bruge den, ville jeg nøjes med en manuel brystpumpe. De kan i øvrigt også købes brugt - og her er der penge at spare. Man kan så evt købe nye flasker og sutter til.

hvis det kun er engang imellem ville jeg bare købe den manuelle. Den er ligeså god som den elektriske sådan pumpemæssigt. Du kan købe dem en del billigere på amazon.co.uk Det er næsten halv pris og hurtig levering :)

Jeg havde avent manual og var rigtig glad for min ;) Men jeg havde så heller ingen problemer med at malke ud og gjorde det heller ikke så ofte :)

Mange tak for jeres gode råd :kram2

Jeg er lidt spændt på at bruge sådan én. Må hellere lige øve mig lidt inden mælken for alvor skal bruges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret dig i en anden tråd.

men kommer også lige med lidt mere her :)

men efter at ha prøvet både en manuel og en elektronisk,

så kan jeg kun anbefale en elektronisk.

De er dyrer, ja, men også pengene værd i forhold til.

Det tager så lang tid med en manuel og kan tage tid at lære.

Som ML skriver, så kan de findes til billigere penge på amazon eller f.eks. babycity.co.uk

bare husk at købe et dansk stik til at sætte på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en elektrisk og har været super glad for den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte en manuel, da jeg heller ikke malkede ud så ofte. Man skal lige lære at bruge den, men når man først har lært det, så går det rimelig stærk.. jeg kunne godt fylde en flaske på mellem 5 og 10 min..

En manuel Avent koster 500 kr, men jeg har min til salg hvis du er interesseret.. Du kan skrive en pm, så kan vi sikkert finde en fornuftig pris..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også en avent manuel.. Det fungerede rigtig godt, selvom jeg malkede ud 6-7x i døgnet med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet at bruge hånden?

Jeg havde en manuel, som gav mig krampe i hånden.

Gad ikke et elektrisk monstrum, så jeg brugte hånden, og det gik altså meget nemt.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte en manuel, da jeg heller ikke malkede ud så ofte. Man skal lige lære at bruge den, men når man først har lært det, så går det rimelig stærk.. jeg kunne godt fylde en flaske på mellem 5 og 10 min..

En manuel Avent koster 500 kr, men jeg har min til salg hvis du er interesseret.. Du kan skrive en pm, så kan vi sikkert finde en fornuftig pris..:)

Tak for tilbuddet :)

Min mor har dog allerede tilbudt at give mig en ny. Så det takker jeg ja til :)

Håber jeg bliver lige så god til at bruge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet at bruge hånden?

Jeg havde en manuel, som gav mig krampe i hånden.

Gad ikke et elektrisk monstrum, så jeg brugte hånden, og det gik altså meget nemt.

:balloons

Nej, det havde jeg ikke lige overvejet :)

Hvor malkede du det så hen? Ned i en flaske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret dig i en anden tråd.

men kommer også lige med lidt mere her :)

men efter at ha prøvet både en manuel og en elektronisk,

så kan jeg kun anbefale en elektronisk.

De er dyrer, ja, men også pengene værd i forhold til.

Det tager så lang tid med en manuel og kan tage tid at lære.

Som ML skriver, så kan de findes til billigere penge på amazon eller f.eks. babycity.co.uk

bare husk at købe et dansk stik til at sætte på.

Tak for dit svar :)

Jeg tror jeg satser på den manuelle, da jeg ikke skal bruge den særlig ofte. Så håber jeg at jeg kan lære det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

´SE HER

Avent fra Amazon. Der koster de ca. 15o kr for de manuelle- fra nye ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

´SE HER

Avent fra Amazon. Der koster de ca. 15o kr for de manuelle- fra nye ;)

Er de så ikke brugt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de så ikke brugt?

Nej nej, de er nye :) Jeg har købt derfra mange gange. Hvis du vælger "Free Delvery shipping" når du bestiller, er leveringen som regel gratis også til Danmark (det får jeg i hvert fald). Ellers sig lige til hvis der er problemer. Jeg har nemlig en konto oprettet i forvejen :) Skal også købe en elektrisk pumpe, samt en sterilisator selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det havde jeg ikke lige overvejet :)

Hvor malkede du det så hen? Ned i en flaske?

I en skål og så hældte jeg det op i flaske efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tilbuddet :)

Min mor har dog allerede tilbudt at give mig en ny. Så det takker jeg ja til :)

Håber jeg bliver lige så god til at bruge den.

Det kan jeg godt forstå..:) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej, de er nye :) Jeg har købt derfra mange gange. Hvis du vælger "Free Delvery shipping" når du bestiller, er leveringen som regel gratis også til Danmark (det får jeg i hvert fald). Ellers sig lige til hvis der er problemer. Jeg har nemlig en konto oprettet i forvejen :) Skal også købe en elektrisk pumpe, samt en sterilisator selv :)

Okay. Ja, det lyder da godt nok billigt. Og gratis levering? Det ku godt være at jeg lige skulle kaste et blik på den hjemmeside :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Ja, det lyder da godt nok billigt. Og gratis levering? Det ku godt være at jeg lige skulle kaste et blik på den hjemmeside :)

Jeg kan kun anbefale den! Jeg har købt der MANGE gange, både støvsugere, bøger, babyudstyr mm :)Og det er nemlig meget billigere end i DK ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun anbefale den! Jeg har købt der MANGE gange, både støvsugere, bøger, babyudstyr mm :)Og det er nemlig meget billigere end i DK ;)

Nu har jeg bestilt den :)

Det kostede lidt at få den leveret til Danmark, men prisen endte på 195 kr. Så vi sparer da 305 kr.

Tak for tippet :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg har i dag modtaget min Avent brystpumpe.

Jeg har forsøgt at bruge den to gange i dag - desværre uden held :(

Det er kun lykkedes mig lige at fylde bunden <_<

Har I nogen gode råd til hvordan jeg får det til at køre? Det skal lige siges at jeg har masser af mælk i brysterne for lige så snart jeg tager pumpen væk, så drypper de ned af mit tøj.

Første gang prøvede jeg det ene bryst, hvor han lige havde suttet på det andet. Anden gang prøvede jeg på det bryst han lige havde suttet på, fordi der stadig løb mælk fra det. Men resultatet var det samme - der kommer kun lige mælk ud i starten og så stopper det :unsure

What to do?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER