Oprettet November 2, 2010 Som I sikkert har set, så trækker vi lod om 10 supergavekort på 500 kr. Vi trækker lod imellem alle jer, der har tilmeldt sig her Babyklar i november måned. De 10 vindere bliver offentliggjort direkte på denne side den 1. december 2010 kl. 20.00 Held og lykke :goodluck Mange venlige hilsner Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Er man automatisk med i konkurrencen, når man tilmelder sig som ny bruger ?? For hvem kan ikke lige bruge et gavekort på 500 kroner, her lige inden jul :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Hej Ja du er helt automatisk med i konkurrencen. Og vi er jo ikke så mange herinde endnu, så du har store vinderchancer. :hurra Venligst Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Hej Ja du er helt automatisk med i konkurrencen. Og vi er jo ikke så mange herinde endnu, så du har store vinderchancer. :hurra Venligst Martin :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Fedt med en god konkurrence.. og lækkert nyt forum... glæer mig til at være en del af det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Weeeeeeeeeeehuuuuuuuuuuu Jeg deltager og kan mærke som ALTID at jeg ikke vinder ;) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Tante Trine du er nu ikke den eneste der er ret sikker på du ikke vinder sårn har jeg det oz deltager og deltager men vinder intet. Vh en gammel bruger i forklædning :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 :yay Elsker konkurrencer. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Jeg håber jeg for en gangs skyld vinder noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 :loveshower YAY endnu en konkurrence :) Liiiige hvad vi kan lide... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Sejt- og så behøver man ikke engang gøre noget for at være med :whistling Og så er jeg mega-spændt på hvad "supergavekort" er :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Uuuh - kunne dælme godt tænke mig at vinde 500 kr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Jubii en konkurrence Håber at vinde!!! :goodluck til alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Sejt- og så behøver man ikke engang gøre noget for at være med :whistling Og så er jeg mega-spændt på hvad "supergavekort" er :D :D :D Her kan du læse om et supergavekort: www.gavekortet.dk/supergavekort :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Åhh hvor vil jeg gerne prøve at vinde, 1 gang skal jo være den første :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck til os alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Ville da ikke være så dårligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 :glad :yay :loveshower :yiepie :hurra :super :shop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Ej håber VIRKELIG jeg vinder, for betyder så at manden også kan få en gave iår... Møg når man er arbejdsløs :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Ved i hvad ;O) Der er faktisk ret store vinderchancer, så sandsynligheden for at én af jer, der skriver her, vinder er ret stor ;O) Men lad os nu se hvilke kaniner vi trækker op ad hatten den 1 dec. ;o) :goodluck :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 :shop Aååååh, hvor gad jeg godt at det var mig :-) Synes jeg trænger til at blive lidt forkælet... Men held og lykke til alle :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Jaahhh jeg vil såååå gerne vinde. :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites