Besvaret November 4, 2010 :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 :goodluck :goodluck :goodluck Til jer alle sammen,kunne godt nok godt bruge lidt til noget selvforkælelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Her kan du læse om et supergavekort: www.gavekortet.dk/supergavekort :) NUI hvor smaaaart- det vidste jeg slet ikke :D Så blev man da så klog :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Uhhh jeg gad også godt vinde - den 1. december er en god dag. Min dejlige datters 3 års fødselsdag :) Hvis jeg vinder, hvilket jeg helt sikkert ikke gør, såååå skal den bruges på at forkæle hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 håber da heldet er med mig denne gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 Ja!!! det kunne da være en dejlig 1. dec. julegave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 Helle for at vinde :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Ej håber VIRKELIG jeg vinder, for betyder så at manden også kan få en gave iår... Møg når man er arbejdsløs :( Eller på SU <_< <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Vi det være for mistænkeligt hvis Ki og mig vandt et gavekort hver??? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Vi det være for mistænkeligt hvis Ki og mig vandt et gavekort hver??? :whistling JA !!! :klap :box :bask :prik :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Vi det være for mistænkeligt hvis Ki og mig vandt et gavekort hver??? :whistling Hvis jeg også vinder er det en deal at i vinder også :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Vi det være for mistænkeligt hvis Ki og mig vandt et gavekort hver??? :whistling Altså jeg siger ingenting til det, hvis bare der kommer et gavekort i min retning også.. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 jeg har en god fornemmelse :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2010 Kunne være SUPER dejligt,at vinde et gavekort og så endda i December måned :jul2: :yay :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 I kan godt få armene ned for det er MIG der vinder ;) Haha! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 I kan godt få armene ned for det er MIG der vinder ;) Haha! :P Ok, du må godt få det ene gavekort så vinder jeg bare de sidste 9 stk :haha: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 Jeg gad også godt vinde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 :yay :yay :yay os mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 man ville eddermame være lykkens julegris, hvis man vandt et mere, men det ville stadig være velkomment :) :) (især her i juletiden) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 man ville eddermame være lykkens julegris, hvis man vandt et mere, men det ville stadig være velkomment :) :) (især her i juletiden) :) Ja du må bag i køen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Åååh jeg drømmer altså også lidt.. hvor ville det gøre glæde sådan et gavekort.. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 :sandie :sandie det jo mig.. betyder det jeg vinder... :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites