LHL

Stor forskrækkelse her til morgen,

8 indlæg i dette emne

Jeg har lige noget jeg skal afmed, og her var lige det eneste sted ud over min mand som også er forskrækket endnu, da andre ikke ved vi er gravide ...

Nå men for at gøre en lang historie Kort så fik jeg på min cyklerne retur fra bageren her til morgen meget ondt ret pludseligt og så begyndte jeg ellers at bløde fra underlivet i 2 store skvulp. Jeg ringede straks efter min mand som kom med vores barn og hentede mig og så kørte vi på sygehuset. De var heldigvis ret søde, og efter noget ventetid på gynækologisk afdeling blev jeg undersøgt og scanner, og til vores store lettelse så har den lille det godt. Jeg havde en blodansamling bag ved moreels en, men det var stoppet med at bløde igen. Fremtiden er derfor meget mere usikker, de forventede at nu hvor blødningen er stoppet igen så går det i sig selv, men nogle gange så de også at det tog det hele med sig ud og det endte i en abort. Jeg skulle dog forholde mig positivt, da den lille havde det godt og hjertet slog fint...

Jg synes bare det er svært, for tankerne flyver godt nok igennem hovedet på en når sådan noget sker...... Men det var en stor lettelse at se den ,ille spire og hjertet slå....

Har fået at vide jeg skulle tage det med ro resten af dagen, så.nu har vi sendt vores barn til naboen som leger med deres børn, og jeg ligger nu på sofaen med min iPad.....

Jeg ved godt det måske ikke er den fedeste historie at læse for jer, men jeg havde bare brug for at komme af news det....

Del dette indlæg

Puha, sikke en forskrækkelse, men hvor er det godt den lille har det godt og jeg krydser for den lille bliver hvor den er og du ikke oplever flere blødninger.

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke da en forskrækkelse, hvor er jeg glad for at høre den lille har det godt, håber lidt ro er det der skal til ogat blødningen stopper helt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha sikke en start paa weekenden godt at den lille stadig har det godt... :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv det var da noget af en forskrækkelse, men godt baby har det godt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... sikke en ubehagelig oplevelse :(

Godt at alt er vel. Min søster fik to af sådan nogle voldsomme blødninger under sin graviditet. Min nevø bliver 11 mdr lige om lidt.

Dejligt at vide at Jeres lille baby har det godt i hulen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lværet nede i dag for at få en snak med lægen omkring det hele, og hun havde fået oplysningerne fra sygehuset og kunne forklare mig noget bedre hvad der var sket end hvad jeg husker de sagde på sygehuset....

Min modekage ligger meget tæt på livmoder halsen, og derfor har en lille del af den løsnet sig, det er også grunden til alt det blod, da moderne en er fyldt med blodkar, som der så er gået hul på. Blødningen er nu for første dag helt væk, og det er super gode tegn. Desværre har jeg stadig menstruationsagtige smerter, så min læge har for at berolige mig og min mand henvist os til en ekstra kontrol scanning inden NF, så vi ikke skal vente 3 uger endnu på at få at vide at alt er godt og at der er liv... Så nu går jeg og venter på brev fra sygehuset om en tid til scanning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck Tænker på Jer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER