Susse

Man ved man er gravid når...

80 indlæg i dette emne

Man ved man er gravid når:

man ikke, længere tænder lyset på badeværelset om natten

Man overvejer hvordan man undgår varmen bedst, og solen som alle ellers elsker er blevet et "åh nej ikke igen"

Man hele tiden har brug for at vide hvor det nærmeste toilet er.

Del dette indlæg

man ikke, længere tænder lyset på badeværelset om natten

Man overvejer hvordan man undgår varmen bedst, og solen som alle ellers elsker er blevet et "åh nej ikke igen"

Man hele tiden har brug for at vide hvor det nærmeste toilet er.

jeg tisser også bedst i mørke om natten :D mest for ikke at vågne mere end højst nødvendigt :D og hvis ikke manden har slukket lyset efter sig, når jeg skal på toilet, så slukker jeg det konsekvent, inden jeg går på toilet :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Når man svarer "Jeg har da gået med hunden" når manden spørger, om man har fået lavet noget i dag

- Når man kan leve af koldskål med jordbær

- Når man tænker "Hikke - igen?!", og det ikke er en selv man tænker på

- Når manden siger "Ej, du er smuk og tynd", og ikke kan holde et fnis tilbage.. Hvorefter man selv begynder at tude helt vildt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

En madpakke fylder en hel bærepose (Min kæreste var ved at dø af grin i morges, fordi han for første gang så hvor stor min madpakke er :blush )

Når man begynder at gå op i om man vejer xx,4 eller xx,5 ;)

Når man taber noget på gulvet, kigger på det og tænker "Får jeg virkelig brug for det nu her, eller kan det vente med at blive samlet op til kæresten kommer hjem?"

Når man svarer "Er der et toilet i nærheden?" når ens venner spørger om man vil med ud og grille et sted :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når man synes en 3 km gåtur med hunden er virklig hårdt i denne varmewhistling.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tisser også bedst i mørke om natten :D mest for ikke at vågne mere end højst nødvendigt :D og hvis ikke manden har slukket lyset efter sig, når jeg skal på toilet, så slukker jeg det konsekvent, inden jeg går på toilet :rolleyes

:ditto :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man ved man er gravid når...

- ens tæer vokser til dobbelt størrelse i varmen

- man er ligeglad med, hvordan andre ser en og derfor render rundt i trusser og t-shirt derhjemme, fordi det er det eneste man kan holde ud til at have på i varmen

haha det er så meget mig! og min mand render rundt og ruller gardiner ned for at naboerne ikke skal se noget

ellers:

- når man taber mælken på gulvet, hver gang man tager den ud af køleskabet

- når man efter 10 min. på en stol har svedt så meget at trusserne er gennemvædet

- når 2 sal. mærkes som 6.

- når luft i maven bliver kronisk og ganske pinligt i fremmedes samvær.

- når man har glem fornemmelsen af hvad det vil sige at løbe

-når man får sidestik og andre overbelastninger selvom man ligger i sengen og "slapper af"

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når man spiser, og kaster op. Spiser og kaster op.

:puke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man ved man er gravid, når man...

- dagligt spilder på sin mave, når man spiser..... :oops

- tager 'tilløb' til at vende sig i sengen

Del dette indlæg

Annonce ♥

haha det er så meget mig! og min mand render rundt og ruller gardiner ned for at naboerne ikke skal se noget

:lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit Forstår slet ikke hvordan jeg kan svine så mange trøjer til..

Min mave er ALTID fyldt med krummer og snavs :unsure :gravid

Min kæreste er så sød.. Uden at kommentere det, giver han mig tit et skub hvis jeg skal ud af sengen :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

En madpakke fylder en hel bærepose (Min kæreste var ved at dø af grin i morges, fordi han for første gang så hvor stor min madpakke er :blush )

Når man begynder at gå op i om man vejer xx,4 eller xx,5 ;)

Når man taber noget på gulvet, kigger på det og tænker "Får jeg virkelig brug for det nu her, eller kan det vente med at blive samlet op til kæresten kommer hjem?"

Når man svarer "Er der et toilet i nærheden?" når ens venner spørger om man vil med ud og grille et sted :rolleyes

Så præcist!

Eller i sidste uge: Man ved man er gravid når man går i sandaler i regnvejr, fordi man altså ikke lige selv magter at binde sine sko og der ikke var nogen i nærheden til at gøre det da man sku ud af døren :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

SO true! I nat måtte jeg bede C om at rykke sig, så jeg kunne tage tilløb til at vende mig. Det synes han var mææægtig sjovt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh hvor er det sjovt kan bare genkende det meste ha ha ha... :haha

Man ved man er gravid når man finder en krumme på sin mave og tænker "hmmm... den skal da ikke gå til spilde" hvorefter man spiser den, til stor morskab for vennerne og manden.

Når man skal gå 1 km sammen med en flok venner og de så stopper op og venter på den ene der skal binde et snørrebånd, men siger "gå bare i forvejen, vi indhenter dig"

Når man på 20 minutter kan gå fra "årh livet er skønt" til "ARGH verden er imod mig jeg hader den og den hader mig og alle er dumme og se nu er mine nøgler også væk, og DU syntes sikkert jeg er tyk, helt ærligt hvor er mine nøgler for H******....." og tilbage til "årh er det ikke bare dejligt alting?"

Når manden siger "Skal du ikke lige have en krammer inden det går helt galt?" og redder en fra et pregzilla anfald.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man ved man er gravid når man puster og stønner over at tage et par leggins på og efter 10 besværlige minutter finder ud af at det ikke er ens gravid Leggins, men et par almindelige man ikke kan have maven i og så næsten grædefærdig må hive dem af, finde de rigtige og starte forfra - og når de så endelig er kommet på beder manden om at hente en Sun lolly så man kan blive kølet ned inden man tager resten af tøjet på!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når man ser en reklame for et par fede sandaler, ser at de har ankelstop og tænker "yea right" og bladrer videre

Når du har opgivet at barbere ben, fordi du ikke kan nå <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når man ser en reklame for et par fede sandaler, ser at de har ankelstop og tænker "yea right" og bladrer videre

Når du har opgivet at barbere ben, fordi du ikke kan nå <_<

GID man var gravid om vinteren! :whistling

Min kæreste beder mig også altid gå i forvejen, når vi skal hjemme fra.. Det samme hvis vi skal cykle.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når du ruller t-shirten op, så du kan puste kold luft på maven, og beholder t-shirten oppe, for du er alligevel nået et punkt, hvor du er ligeglad med om folk kigger ind af vinduet.

Når du næsten er på grådens rand over at der ikke er mere koldskål - og det først er der, det går op for dig, at du allerede har drukket 2 liter du fik i går.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha! Hvor er det bare fantastisk læsning :yay

Gldæer mig til den dag, hvor jeg kan bidrage med gode historier ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man ved man er gravid når man:

- Efter op til flere mislykkede forsøg må bede om en hånd til at komme op af sofaen

- Man pludselig har større fødder end en elefant + at ens ankler er væk

- Når halsbranden kommer konstant og helst på de mest ulidelige tidspunkter

- Når man omtaler sig selv som "hvalrossen"

- Når man lufter hund i MEGET korte shorts fordi det var hvad man kunne tage på uden større anstrengelser

- Når man bliver nødt til at stoppe midt i en sætning for at få vejret igen

- Når man vågner midt om natten og er i tvivl om man vågnede fordi man skulle tisse, eller bare fordi. Og derefter bliver enig med sig selv om at man skulle tisse, går på toilet og efter 2 sekunders stråle er færdig <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

* Når man overhaler kæresten på vej ud på toilettet, fordi man "bare virkelig skal tisse så meget skat", sætter sig ned også kommer der 4 dråber, og man føler stadigvæk man skal tisse <_< Herefter, siger man HØJLYDT "SÅ flyt dig fra min blære" mens man skubber til maven, og ånder lettet op når babyen så endelig flytter sig :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

* Når man overhaler kæresten på vej ud på toilettet, fordi man "bare virkelig skal tisse så meget skat", sætter sig ned også kommer der 4 dråber, og man føler stadigvæk man skal tisse <_< Herefter, siger man HØJLYDT "SÅ flyt dig fra min blære" mens man skubber til maven, og ånder lettet op når babyen så endelig flytter sig :rolleyes

Oh, yeah! Eller når manden spørger, inden han går i bad, om man skal tisse inden, og man svarer at det ikke er nødvendigt. Hvorefter man står og banker på døren, før han overhovedet er kommet ind i badet :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh, yeah! Eller når manden spørger, inden han går i bad, om man skal tisse inden, og man svarer at det ikke er nødvendigt. Hvorefter man står og banker på døren, før han overhovedet er kommet ind i badet :whistling

vi har heldigvis delt bad og toilet...

men når min kæreste skal "nr 2", kan han sagtens sidder derude 10-15 min!!! og der kan jeg sagtens stå og hoppe ude foran og sige han skal skynde sig...

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Når det går op for en, at man med lethed kan sætte en kuglepen i klemme mellem bryst og mave <_<

- Når man skriver en sms til manden, om han ikke vil hente en ved busstoppestedet, fordi man når at kede sig helt vildt på den laaaaaaaaaaaaange hjemvej (der engang tog 2 minutter) hvis man ikke har selskab + har brug for et heppekor for at orke at flytte fødderne.

- Når man faktisk bliver lidt hormonellasur på resten af Europa over at Danmark INGEN point får.

- Når man svarer "Jeg har da gået med hunden" når manden spørger, om man har fået lavet noget i dag - Når man kan leve af koldskål med jordbær - Når man tænker "Hikke - igen?!", og det ikke er en selv man tænker på - Når manden siger "Ej, du er smuk og tynd", og ikke kan holde et fnis tilbage.. Hvorefter man selv begynder at tude helt vildt.

Sgu da også ondt at kalde en for tynd :blink

Man ved man er gravid når:En madpakke fylder en hel bærepose (Min kæreste var ved at dø af grin i morges, fordi han for første gang så hvor stor min madpakke er :blush ) Når man begynder at gå op i om man vejer xx,4 eller xx,5 ;) Når man taber noget på gulvet, kigger på det og tænker "Får jeg virkelig brug for det nu her, eller kan det vente med at blive samlet op til kæresten kommer hjem?"Når man svarer "Er der et toilet i nærheden?" når ens venner spørger om man vil med ud og grille et sted :rolleyes

Jeg vil sige omvendt: Når man har opgivet og er tilfreds sålænge tallet bare endnu ikke er trecifret. :rolleyes

Man ved man er gravid, når man...- dagligt spilder på sin mave, når man spiser..... :oops- tager 'tilløb' til at vende sig i sengen

Og når man bliver forpustet bagefter!

Når man ser en reklame for et par fede sandaler, ser at de har ankelstop og tænker "yea right" og bladrer videre Når du har opgivet at barbere ben, fordi du ikke kan nå <_<

Og når man af samme grund accepterer meget lange tånegle. :rolleyes

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER