Oprettet August 11, 2011 Så er det tid til NF scanning imorgen kl 8.30 :hurra Selvom det er 4 gang glæder jeg mig helt vildt, er dog også nervøs, men det skal man vel være :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 :goodluck :goodluck :goodluck Kan godt forstå at du glæder dig og er spændt :) Glæder mig til at høre om den lille skønne baby i morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Uha hvor spændende! Jeg glæder mig også helt vildt til min NF skanning - men der er lang tid til endnu, er først d. 5/9. Hold os endelig opdateret! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Vi så den dejligste lille babay :loveshower Alt var som det skulle være, og jeg kan slappe af igen og nyde at jeg er gravid for sidste gang :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Vi så den dejligste lille babay :loveshower Alt var som det skulle være, og jeg kan slappe af igen og nyde at jeg er gravid for sidste gang :lol :lol Stort tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Ihhh :) TILLYKKE :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Stort tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites