Besvaret August 12, 2011 Jeg vil gerne med søndag :blush hvor dejligt ;) så er du også med på listen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Hvor er det godt at du har fået startet den her tråd op - :super Og vi er godt nok allerede en del...det skal nok blive spændende at se hvad der kommer ud af det... :lovebk Hold da op- har ikke været herinde siden torsdag- også kan jeg se, at vi er et KÆMPE hold :glad Kom så piger, det må bringe held at være så mange på et hold :gp :bd :bd :bd :bd og :goodluck :goodluck Til jer alle :glad :kram til Gitte111 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Hm.. Har tænkt lidt over det- og jeg havde ÆL lørdag-søndag for præcis 2 uger siden i dag - så jeg vil gerne sættes på mandag istedet for tirsdag :rolleyes Det kan vist god forsvares :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Hm.. Har tænkt lidt over det- og jeg havde ÆL lørdag-søndag for præcis 2 uger siden i dag - så jeg vil gerne sættes på mandag istedet for tirsdag :rolleyes Det kan vist god forsvares :badgirl Sådan ;) så klarede vi også det.. Jeg tror også det bringer held, jo flere vi er (man må gerne håbe) :rolleyes Og hvor vild så mange der er kommet til på så kort tid :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Det var et godt initiativ :loveshower :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Det var et godt initiativ :loveshower :whistling :loveshower Tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 :glad Jeg er helt sikker på at det bringer held at vi er så mange :glad :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Jeg kom til at snydeteste idag. :klap jeg forventede at der ikke var noget da jeg jo først skulle teste på fredag. men da jeg har haft noget kvalme og sådan i nogle dage så ville jeg lige tjekke. :D og denne test kom frem. hvad siger i til den??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Jeg kom til at snydeteste idag. :klap jeg forventede at der ikke var noget da jeg jo først skulle teste på fredag. men da jeg har haft noget kvalme og sådan i nogle dage så ville jeg lige tjekke. :D og denne test kom frem. hvad siger i til den??? Den er da klart positiv.... men det er godt nok tidligt at du kan teste så positivt :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Jeg kom til at snydeteste idag. :klap jeg forventede at der ikke var noget da jeg jo først skulle teste på fredag. men da jeg har haft noget kvalme og sådan i nogle dage så ville jeg lige tjekke. :D og denne test kom frem. hvad siger i til den??? Jeg siger den er positiv! :glad Og Jeg sidder endda med mobilen og ser en tydelig streg. Stort tillykke :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Jaaaa for mig ser du ud som om du skal være MOR:0))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 ja men har så uregelmæssige cyklusser så har ingen ide om hvornår jeg har ægløsning. så måske er jeg længere henne men ved det ikke må teste igen om nogle dage og se om den er stærkere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 ja men har så uregelmæssige cyklusser så har ingen ide om hvornår jeg har ægløsning. så måske er jeg længere henne men ved det ikke må teste igen om nogle dage og se om den er stærkere. Den ligner rigtig meget mine tests fra begge piger i starten :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 ej jeg håber virkelig den er der :) det ville bare være så stort. :loveshower og tak for at i gider kigge om den er der :) for skulle jo lige tjekke om det bare var mig der så den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 ej jeg håber virkelig den er der :) det ville bare være så stort. :loveshower og tak for at i gider kigge om den er der :) for skulle jo lige tjekke om det bare var mig der så den :) Jeg sad også med mobilen da jeg så dit billede og kunne TYDELIG se stregen :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 ej jeg håber virkelig den er der :) det ville bare være så stort. :loveshower og tak for at i gider kigge om den er der :) for skulle jo lige tjekke om det bare var mig der så den :) Du skal være MOAR :loveshower Så var det da dejligt du testede så tidligt.. Så selvfølgelig er den der ;) -men hvis du vil, så kan jeg godt vente med at anføre dig som :gravid hvis du vil ha en test mere.. Men der er ingen tvivl.. Du er så meget gravid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Ønskebaby den er da såå positiv :yay Du skal være mor :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 jeg vil gerne lige vente til tirsdag hvis det er okay. for hvis den er blevet tydeligere på tirsdag så tror jeg nok lidt mere på det hehe. :D det virker stadig rigtigt uvirkeligt for det er 1 cyklus og vi har egentlig ikke haft så meget sex som jeg troede ville være nødvendigt for os. det er bare uvirkeligt. men jeg er super lykkelig. :7himmel men tror ikke helt jeg tør tro på det endnu. :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 jeg vil gerne lige vente til tirsdag hvis det er okay. for hvis den er blevet tydeligere på tirsdag så tror jeg nok lidt mere på det hehe. :D det virker stadig rigtigt uvirkeligt for det er 1 cyklus og vi har egentlig ikke haft så meget sex som jeg troede ville være nødvendigt for os. det er bare uvirkeligt. men jeg er super lykkelig. :7himmel men tror ikke helt jeg tør tro på det endnu. :unsure det kan jeg godt forstå ;) ja det er vel lidt uvirkelig stadigvæk, men hvor er det godt for jer.. lille mor :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 :balloon Stort tillykke ønskebaby :balloon Der er da slet ingen tvivl :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 AW altså Ønskebaby... Bliver helt rørt :loveshower :loveshower Nu kan du følges med de andre :) STORT TILLYKKE med det. Blev bare så glad på dine vegne. Du har også bare ventet og ventet på at kunne komme i gang så du fortjener at det skulle lykkedes så hurtigt :kram2 :kram2 :goodluck :goodluck :goodluck Til alle Jer andre. Kan vi så få en masse positive teste :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 AW altså Ønskebaby... Bliver helt rørt :loveshower :loveshower Nu kan du følges med de andre :) STORT TILLYKKE med det. Blev bare så glad på dine vegne. Du har også bare ventet og ventet på at kunne komme i gang så du fortjener at det skulle lykkedes så hurtigt :kram2 :kram2 :goodluck :goodluck :goodluck Til alle Jer andre. Kan vi så få en masse positive teste :glad :glad Hehe, vi prøver, vi prøver.. :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 AW altså Ønskebaby... Bliver helt rørt :loveshower :loveshower Nu kan du følges med de andre :) STORT TILLYKKE med det. Blev bare så glad på dine vegne. Du har også bare ventet og ventet på at kunne komme i gang så du fortjener at det skulle lykkedes så hurtigt :kram2 :kram2 :goodluck :goodluck :goodluck Til alle Jer andre. Kan vi så få en masse positive teste :glad :glad :biglove ej hvor er du bare sød. jeg fik lige en lille knude i maven da jeg læste det du havde skrevet. mange tak :kram2 Jeg håber virkelig at den er der og bliver der til den er færdig bagt. :) Men det er virkelig uvirkeligligt at det muligvis er sket så hurtigt. det havde jeg virkelig ikke forventet. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites