Oprettet August 11, 2011 Har lige lånt ideen fra Nitzen 1987 Gravid :gravid Mens. :gal Ingen mens. men negativ test <_< Mandag ønskebebs :gravid Tirsdag Tinakp :gal Onsdag Lapooh :gal Trine Kristensen Gitte111 :gal Torsdag litri :gal Fredag Ønskebaby :gravid LouiseMalou Lørdag tsecret :gal Søndag MAMMA_LICIOUS :gal I kan skrive her inde hvis I gerne vil på listen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Jeg vil meget gerne med :) jeg skal bare lige hører om det er selve dagen man skulle have mens man skal teste eller er det dagen før eller efter?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 :balloon SÅDAN LAPOOH :balloon Du må gerne skrive mig på tirsdag - så er jeg helgarderet :rolleyes :goodluck og masser af :bd til alle :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Jeg vil meget gerne med :) jeg skal bare lige hører om det er selve dagen man skulle have mens man skal teste eller er det dagen før eller efter?? hmm skal vi ik sige at det bestemmer man selv.. Jeg har valgt den dag hvor jeg regner med min mens. kommer :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 :balloon SÅDAN LAPOOH :balloon Du må gerne skrive mig på tirsdag - så er jeg helgarderet :rolleyes :goodluck og masser af :bd til alle :goodluck Så er du med på listen :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Okay:) så vil jeg gerne på fredag :) så må vi de om der er bid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Jeg vil også gerne prøve og med på onsdag :unsure Krydser fingre for os alle :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Jeg vil gerne på til onsdag..... :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Du må gerne skrive mig på til om tirsdagen... :balloons og :goodluck til alle jer der indtil videre er på testhold uge 33... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Jeg vil gerne på torsdag, selvom jeg måske kommer til at prøve før.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Okay:) så vil jeg gerne på fredag :) så må vi de om der er bid :) Jeg krydser ihvertfald fingre :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Jeg vil også gerne prøve og med på onsdag :unsure Krydser fingre for os alle :goodluck så er du også med :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Jeg vil gerne på til onsdag..... :balloons ..og det kom du så :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Du må gerne skrive mig på til om tirsdagen... :balloons og :goodluck til alle jer der indtil videre er på testhold uge 33... så er du med. og vi ønsker også dig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Jeg vil gerne på torsdag, selvom jeg måske kommer til at prøve før.. så kom du også med på listen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Hvor er det godt at du har fået startet den her tråd op - :super Og vi er godt nok allerede en del...det skal nok blive spændende at se hvad der kommer ud af det... :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 ja hold da op I bliver et stor hold :) :bd til jer alle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Hvor er det godt at du har fået startet den her tråd op - :super Og vi er godt nok allerede en del...det skal nok blive spændende at se hvad der kommer ud af det... :lovebk Tak :7himmel ja det er utrolig hvor mange vi allerede er,glæder mig allerede til næste uge for at se/læse alle resultaterne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Jeg vil gerne på lørdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Jeg vil gerne på lørdag :) og det kom du så :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Fik mens i morges ØV!!!! Havde nu heller ikke forventet noget i denne md da det jo er min første cyklus efter pillestop....men jeg havde da lov at håbe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Fik mens i morges ØV!!!! Havde nu heller ikke forventet noget i denne md da det jo er min første cyklus efter pillestop....men jeg havde da lov at håbe. øv bøv.. det er faktisk også min første cyklus efter pille stop, så er spændt på at se hvornår den melder sin ankomst.. men :goodluck for dig, i din nye cyklus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Jeg vil gerne på fredag. Og :goodluck til alle jer andre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Jeg vil gerne på fredag. Og :goodluck til alle jer andre :) Hej Louise, så kom du også på listen :goodluck til dig også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Jeg vil gerne med søndag :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites