Girl Next Door

Er der nogen normale ting du ikke kan?

61 indlæg i dette emne

:balloons Jeg kan :rolleyes men det er sjældent at det sker

Hvad kalder du det? Er det en bøvs, eller hva'? :rolleyes

Del dette indlæg

Hvad kalder du det? Er det en bøvs, eller hva'? :rolleyes

Jamen jeg ved ikke hav det er... måske en bøvs, der bliver bekæmpet af et hik :D ej det ved jeg ikke lige :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke pifte, men har heller aldrig rigtig gjort en helhjertet indsats for at lære det :rolleyes

Jeg kan heller ikke lukke det venstre øje alene (kan godt lukke det højre) - det er pænt unormalt når man er højrehåndet. Jeg bliver f.eks. aldrig nogen særlig god skytte :D Jeg var til et PA for et par år siden hvor vi skulle skyde med bue og pil - manden der stod for det, havde aldrig oplevet en højrehåndet der ikke kunne lukke venstre øje... Det var sjovt nok ikke mig der vandt præcisions-skydnings-konkurrencen :rolleyes :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke pifte eller knipse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kom i tanke om at jeg heller ikke kan bøje min lillefinger uden også at bøje min ringfinger .... :-)

Men det er der vist mange der ikke kan!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke pifte, men har heller aldrig rigtig gjort en helhjertet indsats for at lære det :rolleyes

Jeg kan heller ikke lukke det venstre øje alene (kan godt lukke det højre) - det er pænt unormalt når man er højrehåndet. Jeg bliver f.eks. aldrig nogen særlig god skytte :D Jeg var til et PA for et par år siden hvor vi skulle skyde med bue og pil - manden der stod for det, havde aldrig oplevet en højrehåndet der ikke kunne lukke venstre øje... Det var sjovt nok ikke mig der vandt præcisions-skydnings-konkurrencen :rolleyes :lolhit

Ej jeg kan heller ik lukke mit venstre øje alene! Hvor er vi ens :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu indser jeg jo hvor mange ting jeg heller ik kan :P

-Jeg kan ikke sprede mine tæer

-Jeg kan ikke nå mine tæer når jeg bøjer mig forover med strakte ben

-Jeg kan kun rulle tungen til højre

-Jeg kan kun skele med det ene øje

-Jeg fløjter bedst ind ad, men det lyder som en røgalarm :D

-Jeg kan ikke pifte

Måske der er meget mere jeg ikke kan, men kan ikke huske det lige nu :P

Jeg kan kun rulle den til venstre, men jeg er også venstrehåndet. Gad vide, om det hænger sammen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kan både fise, bøvse, bæ og brække mig til min mands store ærgelse :lol :yiepie og kan lave herrer store bøvser så min mand er bare så stolt af mig :numse :toot

men jeg kan ikke hikke normalt.... det er bare monster larmende og jeg kan ikke stoppe igen.... hikker nok 120 gange på et minut :prik men tilgengæld er det sjældent det sker :o

og så kan jeg ikke ligge min lilletå ned så hvis jeg for eksempel går i sand er mit fodspor kun med 4 tæer fordi den ligger halvt over den anden :blink :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kom i tanke om at jeg heller ikke kan bøje min lillefinger uden også at bøje min ringfinger .... :-)

Men det er der vist mange der ikke kan!

Det kan jeg heller ikke. Og skal faktisk virkelig koncentrere mig for at pegefingeren ikke følger med også... :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det normalt at kunne? :P Jeg kan heller ikke :whistling

Hov, men apropos de der ting, jeg KAN:

Jeg kan en mellemting mellem et hik og en bøvs. Aner ikke, hvad det er for noget, og kender ikke andre end mig, min mor og min mormor, der gør det. Men det kommer helt ufrivilligt, som en "indadvendt" bøvs, og lyder som om at man højt siger "HIIIYYYYRP". Er der andre, der kan det? :rolleyes

Det sker også for mig, specielt hvis jeg har drukket noget koldt og kroppen ikke er forberedt på det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke rulle på r´et... og det er bare SÅ irriterende, når man er halv nordmand <_< Men skidt, folk tror altid, at jeg kommer fra Bergen, når jeg snakker norsk :lolhit :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER