Oprettet August 10, 2011 Synes jeg opretter nyt indlæg hver gang jeg vil vise lidt, så nu får hun lige sin egen tråd :) Nadja der er utålmodig efter mad og begynder at spise babyalarmen ;) På besøg hos Silke :kuller Vi så en masse dyr :) Hjemme igen måtte vi bare have en tunnel og Nadja elsker den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Vi var også en tur forbi Stinna :biglove Og stinna og henrik har en sjov have med jordkasser til glæde for de mindste ;) Og i en af kasserne kunne man finde jordbær Og billederne her er selvfølgelig taget af den skønne fotograf Stinna :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 :loveshower Skønne Nadja :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Billeder fra Odense zoo, alle billeder er igen taget af Stinna: Og her er det altså Tilde der er blevet væk.. det var vigtig hun kunne se hende hele tiden så hun kunne gøre alt det samme som hende ;) Ballademage pigerne :kuller vi ikke helt normale ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 :loveshower Skønne Nadja :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Hun er bare så dejlig :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 åååhr altså!! Det er sejt det løvebillede :) Silke spørger stadig engang i mellem efter "nada" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 jeg tabte jo mit hjerte til nadjapigen i Troldhede, hvor jeg fik lov til at give hende tøj på osv... Hun er altså bare en total charmetrold :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 :biglove LOVE That girl... (Og moderen ligeså).... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Hvor er hun bare skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2011 Sikke nogle skønne billeder.. Hun er bare for lækker.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2011 Hvor ser hun skøn ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Hvor er i dejlige alle sammen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Lidt billeder fra vores ferie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Lidt billeder fra vores ferie :) Hvor er det bare et skønt billede. Det er svært at se, hvem, der morer sig mest... Hvor var I henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2011 Nårh hvor er hun bare dejlig :kram2 Og gode billeder Stinna :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Hvor er det bare et skønt billede. Det er svært at se, hvem, der morer sig mest... Hvor var I henne? Hehe moderen hyggede sig gevaldigt :P Vi var i Alanya, goldcity. Fantastisk sted :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Nårh hvor er hun bare dejlig :kram2 Og gode billeder Stinna :respekt Tak Ki :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Det ikke lige et billed, men det min lille møgunge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 hiii - hun er da bare skøn altså! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Ej, en masse gode billeder! :loveshower Hvor er hun sød og charmerende!!! :biglove :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Har slet ikke kigget i din billedtråd før. NØJ hvor er hun bare en køn lille pige! Virkelig virkelig sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2011 hiii - hun er da bare skøn altså! :kiss Ej, en masse gode billeder! :loveshower Hvor er hun sød og charmerende!!! :biglove :biglove :biglove Tak skal du have :kram Har slet ikke kigget i din billedtråd før. NØJ hvor er hun bare en køn lille pige! Virkelig virkelig sød :loveshower Tusinde tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Nadja har gået og "sunget" et eller andet de sidste par dage og jeg har bare ikke kunne regne ud hvad det var, før jeg hentede hos dp mor i går, hun havde selv tænkt over hvad det var Nadja gik og sang. Og heldigvis kom hun i tanke om de da havde hørt "Bølle bob" den ene dag. Derhjemme måtte jeg finde sangen og nadja sang bare helt vildt hele dagen igår.. hun elsker Bølle Bob, og lige så snart sangen slutter råber hun Mir Bob, mir bob :) :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites