Oprettet August 9, 2011 Ja overskriften siger det hele, bruger opskrifter jeg har fra bogen spis dig gravid og fra andre sider på nettet, men da jeg dagligt er på BK tænkte jeg om der ikke var nogle der ville dele hvis de har en god opskrift :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 jeg ved sandie har en opskrift på nogle pandekager :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 PCO-forum (LINK) og tilhørende debatforum med et helt underforum om kost og motion (LINK) :) Og så er der jo også pcoliv.dk, som jeg er varm fortaler for! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ja som Susanne foreslår - så er pcoliv et fantastisk sted.... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Pcoliv har jeg kigget en del... mmhhh.... pandekager kunne være godt:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 jeg ved sandie har en opskrift på nogle pandekager :D ...mmhhh.... pandekager kunne være godt:-) De pandekager jeg har er fra bogen spis dig gravid, så den burde du jo have.. ellers sig til.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 jo den har jeg da set, jamen dem vil jeg glæde mig til at prøve :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Jeg spiser en pandekage med skiver af banan og drysset med hakket mandler.. smager fantastisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Lyder rigtig godt... det må prøves :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites