Oprettet August 9, 2011 Hej Piwer :) Jeg fandt en lille (str. 50 øre ca.), brun slim/snotklat i min trusse her til morgen - er min slimprop ved at løsne sig eller er det bare indbildning? Skal jeg stoppe min behandling imod underlivssvamp indtil jeg er sikker på at det er slimproppen? Og hvornår skal jeg ringe til jordemoderen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg blev sat igang, men kunne da godt lyde sådan. Nu har jeg prøvet lidt at kigge rundt og kan ikke se man skal kontakte jm, men hvis du er itvil, så ring til hende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Spørg din jordemoder - min slimprop gik først sammen med vandet (som kom sammen med veerne), så kan desværre ikke hjælpe dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Det kunne godt lyde som slimproppen. Da min slimprop, jublede jeg og ventede på veer, men det var også på min terminsdag.. Tror ikke det er nødvendigt at ringe til JM, men hvis du er i tvivl, så ring og spørg hvordan du skal forholde dig til det.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Det kunne godt lyde som den. Min gik for over en uge siden over nogen dage og der er ikke sket noget her endnu <_< Vi fik at vide til forældreforberedelse at vi ikke skulle kontakte JM når den gik. De er ligeglade medmindre det er samtidig med vandet eller der er rigtige veer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Jeg tror heller ikke det er nødvendigt at ringe til jordemoderen normalt - men jeg er jo i behandling for underlivssvamp og jeg ved ikke om jeg må forsætte den behandling nu, hvor slimproppen løsner sig. Så det vil jeg høre hende efter her om et par dage, når jeg umiddelbart er sikker på at det er slimproppen Del dette indlæg Link to post Share on other sites