Oprettet August 8, 2011 Okay.. Dette indlæg har været lang tid under vejs. Jeg VIL gerne tabe mig, men har virkelig svært ved at finde motivationen :( Nu har jeg taget første spæde skridt og oprettet en ticker der fortæller mig hvor meget jeg skal/bør tabe, og jeg har bestilt en startpakke med NUPO. Ja ja jeg ved godt NUPO ikke er en mirakel løsning, men min tanke går på at jeg VIRKELIG er dårlig til at få noget morgenmad, og faktisk os aftensmad, og kan jeg nu lige snuppe sådan en shake, og få mere end 1-2 måltider om dagen, så er det en start. Når det så (forhåbenligt bliver en vane for mig at få noget mad flere gange om dagen, kan jeg begynde at skifte NUPO ud med sunde måltider. Jeg vil begynde at bruge mit zumba spil til vores PS3, og bruge vores kondicykel (Håber jeg ;) ) Jeg har med vilje aldrig snuset rundt herinde i dette forum, men håber jeg bliver glad for at være her, og kan finde den motivation der skal til for jeg bliver en slankere udgave end den jeg er nu. Håber jeg finder ud af alt herinde. Kan se i både har taberdyst osv, men det må komme hen ad vejen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Start vægt tirsdag den 9. august 2011: 71,3 kg (morgenvægt) V. arm: H. arm: Bryst: Mave: Hofter: V. lår: H. lår: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Tillykke med din egen tråd og :goodluck med vægttabet :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Tillykke med din egen tråd og :goodluck med vægttabet :balloons Mange tak :) Håber sku det vil lykkes bare lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Mange tak :) Håber sku det vil lykkes bare lidt ;) Det vil det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Hepper på dig :glad Jeg har også problemer med at finde motivationen og det er bare SÅ frustrende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Hepper på dig :glad Jeg har også problemer med at finde motivationen og det er bare SÅ frustrende :kram2 Det er meget fustrerende! Især når man godt kan se der sidder 15 kg der ik bude være der <_< Og mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Det er meget fustrerende! Især når man godt kan se der sidder 15 kg der ik bude være der <_< Og mange tak :) Her er det nærmere 20 kg :wacko Vi må støtte og prøve at motiverer hinanden :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Her er det nærmere 20 kg :wacko Vi må støtte og prøve at motiverer hinanden :kram2 Det er en aftale! Nu skal de bare væk de dåmme kilo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Første nupo bar og nupo shake (næsten) drukket, og er ik umiddelbar positiv <_< Baren var tung og kvalm (den med karamel) og pulver shaken (chokolade) er okay i smagen, men skal godt nok vænne mig til konsistensen! Bvadr! Håber de andre smagsvarianter er bedre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Det er en aftale! Nu skal de bare væk de dåmme kilo Jep det er en aftale ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Første vægt er skrevet ind i #2. Mål kommer senere, da jeg ikke orkede at måle i morges ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Hvordan går det med dit vægttab? synes det er længe siden du har lavet en opdatering:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites