Oprettet August 7, 2011 Min søster vil give ungerne behandling i dag, men hvornår er det så sikkert vi ser dem? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Det er først "sikkert" at se dem, når børnene er luse fri - ligesom med lopper. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Altså, i vores børnehave er reglen, at de må komme i institution igen, når de er i behandling. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Jeg var et lusebarn. Jeg havde lus i 3 år selvom alle behandlede - min mor måtte trimme mig for at udrydde dem, så jeg vil nu mene at det først er sikkert når der ikke er lus mere.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Når der hverken er lus eller æg mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 100% sikkert er det vel først når alle æg også er væk.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Indtil alle æg er væk... Lus kan overleve 24 timer udenfor kroppen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites