Guest

Glædelig bryllupsdag Nitzen

9 indlæg i dette emne

Kære Anita og Jesper

I ønskes begge rigtig glædelig bryllupsdag...

Del dette indlæg

Neeeij :D TILLØK MÆ A DAW! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:balloon :balloon :hurra :balloon :balloon

(håber også :stork )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu engang tillykke, håber på en dejlig dag og :loveshower :loveshower Til din mave :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu engang tillykke med bryllupsdagen og stort tillykke med spiren i maven :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også tillykke herinde Anita :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med dagen og det lille mirakel! :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for lyønskningerne... Vi har bestemt haft en fantastisk dag, der startede på den absolut bedste måde, man overhovedet kan drømme om, idet jeg fremtryllede II på en g-test, så vi venter en april-baby :loveshower Så der blev stemningen for dagen lige sat :) Jeg lavede brunch-pandekager til morgenmad, som vi spiste med ahornsirup. Efterfølgende var vi ude at gå en god tur i en park her i Randers. Her i eftermiddag har vi spist bryllupskage og læst de søde beskeder, der blev skrevet til vores bryllup sidste år, men som vi først måtte læse i år... disse sedler kostede mig en del tårer, fordi jeg var så rørt :biglove og så har vi været ved at kigge vore bryllupsalbums igennem :)

Vi laver en lækker hjemmelavet 3-retters menu her til aften bestående; af Chili/hvidløgsmarinerede rejer til forret, Oksetornedos, bagtkartoffel og bearnaisesauce til hovedret og hjemmelavet Daimis til dessert :)

Jeg gav manden en god flaske rødvin i bryllupsdagsgave - en argentinsk vin fra 2006, der skal gemmes i op til 10 år :) 2006 var det år manden og jeg mødte hinanden :) Og jeg fik de en smuk buket med 10 langstilkede roser :loveyou

Så alt i alt en fantastisk dag :loveshower og mon ikke aftenen bliver lige så god?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER