Guest Majkat

Hvor sælger I jeres børns aflagte legetøj?

11 indlæg i dette emne

Det hober sig op.... det hober sig rigtig meget op nu hvor nummer 2 er begyndt at vokse fra en del af børnenes legetøj. Efterhånden har jeg en nok en trailer (og ja jeg bor i Jylland, så snakker vi om mål i trailerforhold :lol ) fuld af legetøj, som jeg vil af med.

Jeg burde tage billeder og sætte ind på gul og gratis eller ligende, men jeg orker det bare ikke. Jeg synes i forvejen det er rigeligt at gøre det med børnenes tøj på trendsales.

Noget af legetøjet forærer vi væk, men der er for virkelig mange penge, så vil også gerne tjene lidt på noget af det.

hvad gør I med børnenes aflagte legetøj?

:balloons

Del dette indlæg

Nu har jeg ikke solgt så meget indtil nu, men regner med snart at sætte en masse til salg herinde.. :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Majkat - hvad hedder du på TS? Jeg er en svag sjæl ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget har jeg solgt herinde, Den blå avis, noget smidt ud og noget har vi givet væk. Det samme er sket med deres tøj.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke gjort så meget med legetøjet endnu, det meste er blevet gemt til Jamie.

Men når han er færdig med det, så blir giver vi det væk til de næste i familien,

der skal ha småfolk.

Udstyret (det meste) blir også gemt til dem, hvis de vil ha det.

Vi er nemlig de første af vores søskende, der har fået børn, så regner med at der kommer

en masse på et tidspunkt ^_^

Mærketøjet prøver jeg at sælge - og ikke-mærketøj blir også gemt og givet væk.

Er du på facebook ? -Der er kommet mange grupper, hvor man kan sælge sine ting.

folk sælger helt vildt derinde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tag til børneloppemarked hvor børn kan sælge deres legetøj (med hjælp fra forældre :))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tag til børneloppemarked hvor børn kan sælge deres legetøj (med hjælp fra forældre :))

Også min tanke - gjorde det selv, da jeg var barn. (og brugte alle de penge jeg tjente på en ny cykel :))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker også bagagerumsmarked og facebook f.eks. gruppen LOPPEN

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tog sidste sommer til børneloppemarked og solgte alt babylegetøj, køretøjer, forskelligt overtøj og lidt mærketøj og jeg fik solgt næsten alting, og tjente knap 2000,- jeg ved ikke hvor du bor men det børneloppemarked jeg solgte på er i Århus syd i næste weekend

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes bestemtm at du skal sætte til salg herinde :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle gode forslag :balloons :balloons

Jeg synes ikke lige at jeg orker at tage så mange billeder, så det bliver ikke lagt på nettet lige foreløbigt.

Tilgengæld ser det nok ud til nu, at jeg sammen med en veninde, en bekendt som er halbestyrer, en nabo som er et eller andet på ugeavisen og min mand arrangerer et kæmpe børne/baby loppemarked :balloon :balloon Sådan noget er der nemlig ikke her i byen.

Så burde jeg da kunne komme af med det :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER